تعداد بازدید: ۱۷۶۰
کد خبر: ۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ - 2020 27 August
با اضافه شدن 7 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در نی‌ریز، تعداد مبتلایان به این بیماری به 191 مورد رسید و باردیگر وضعیت شهرستان زرد شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، به گفته دکتر داور آل‌داود، از این تعداد 5 مورد مرد و 2 مورد زن هستند که دو بیمار کودک در این بین مثبت شده‌اند.

وی با بیان این که بیماران جدید از نوزاد تا سن 45 سالگی هستند گفت: بیشتر این بیماران کودک و نوجوان هستند که به جز یک بیمار ،بقیه ساکن شهر نی‌ریز بوده‌اند.

او اضافه کرد: متأسفانه حضور مسافران و مهمانان مختلف و مسافرت به دیگر شهرهای کشور، عامل اصلی اضافه شدن مبتلایان جدید است که لازم است مردم از پذیرش مهمان از دیگر شهرها خودداری کنند.

دکتر آل‌داود حضور بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی را عامل دیگر افزایش مبتلایان دانست و عنوان کرد: مردم به شدت از حضور در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: در مکانهایی که غذای نذری توزیع می‌شود، مردم به منظور خوردن غذا ماسک خود را برمی‌دارند. این عامل سبب انتقال هرچه بیشتر بیماری می‌شود. لازم است مردم به شدت از خوردن غذای نذری و نوشیدنی در هیئتها و مکان‌های توزیع نذری خودداری کنند.

وی در پایان از مردم خواست تا با رعایت نکات بهداشتی، در برگزار شدن کم خطرتر مراسم محرم امسال کوشا باشند.

گفتنی است از 191 مورد مثبت شده کرونا در نی‌ریز، تاکنون 167 مورد بهبود یافته و دو مورد فوتی به ثبت رسیده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها