تعداد بازدید: ۲۰۶۸
کد خبر: ۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱ - 2020 11 August

جزیره کیش از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب کشور است. این جزیره مکان‌های دیدنی و گردشگری زیادی دارد. سالانه بیش از یک میلیون گردشگر ایرانی و خارجی به جزیره کیش سفر می‌کنند. از مکان‌های گردشگری این جزیره زیبا می‌توان به کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، قنات کیش، پارک ساحلی سیمرغ، پارک ساحلی مرد ماهی‌گیر و... اشاره کرد. مهم‌ترین نکته‌ای که ابتدای سفر باید به آن توجه کنید، رزرو اقامتگاهی امن و راحت است. در این جزیره، هتل‌های لوکس و لاکچری زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به اولویت‌ها و همچنین درنظر گرفتن بودجه سفر خود، یکی از این هتل‌ها را رزرو کنید. به‌علت ترافیک بالای سفرها در ایام تعطیل سال، به شما توصیه می‌کنیم که اگر در زمان تعطیلات به کیش سفر می‌کنید، هرگز رزرو هتل را به روزهای پایانی سفر خود موکول نکنید. رزرو هتل کیش از علی بابا راهی سریع  و دردسترس است که شما می‌توانید با استفاده از آن در هر زمانی، هتل دلخواه خود را در کیش رزرو کنید. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از هتل های کیش و ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.


چشم‌انداز زیبا از سواحل نیلگون خلیج‌فارس در هتل گراند کیش

هتل گراند کیش که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده، یکی از هتل‌های چهار ستاره جزیره کیش است. در سفر به شهرهای ساحلی، مهم‌ترین نکته در رزرو هتل، موقعیت مکانی هتل و نزدیکی آن به دریا است. با اقامت در هتل گراند که در بلوار موج دریا قرار دارد، فقط با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل برسانید. همچنین اگر از آن دسته افرادی هستید که برای خرید به این جزیره سفر می‌کنید، باز هم این هتل انتخاب مناسبی برای شما است. مراکز تجاری مثل بازار ونوس، بازار زیتون، مرکز خرید دیپلمات و... در چند قدمی این هتل قرار دارند. برای رفتن به این مکان‌ها نیازی به استفاده از خودروی شخصی یا تاکسی نیست.

اتاق‌های هتل گراند کیش

هتل گراند 60 اتاق تمیز، مرتب و دلباز با امکانات ایده‌آل دارد که برای پذیرایی از مهمانان آماده شده‌اند. برای اقامت در این هتل، گزینه‌های زیادی پیش‌روی شما قرار دارد. اتاق‌های دو تخته این هتل که شامل یک تخت دو نفره یا دو تخت تک نفره هستند، برای میزبانی از زوج‌ها یا گروه‌های دو نفره آماده شده‌اند. همچنین اگر شما به فضای بیشتری در اتاق احتیاج دارید، می‌توانید از اتاق‌های سه یا چهار تخته هتل استفاده کنید. صندوق امانات، اسپیلت، مینی‌بار، تلویزیون، سشوار و... از امکانات مشترک اتاق‌های هتل گراند کیش است. بعضی از این اتاق‌ها بالکن نیز دارند. شما می‌توانید در بالکن این اتاق‌ها با تماشای ساحل زیبای خلیج‌فارس، عصر لذت‌بخش و خاطره‌انگیزی را در این هتل تجربه کنید. اگر قصد اقامت در یکی از هتل های کیش را دارید که هم امکانات مجهز داشته باشد و هم قیمت آن به‌صرفه باشد، این هتل از بهترین انتخاب‌ها برای شما است.

همه چیز درباره اجاره مازراتی در کیش

 ویژگی‌ها و امکانات هتل گراند کیش


امکانات کلی این هتل شامل ترانسفر، لاندری، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، روم سرویس، آرایشگاه، تاکسی سرویس، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان نامحدود، میز پینگ پنگ، میز بیلیارد، فوتبال دستی، صبحانه رایگان، سالن جشن، سالن همایش و... است. در این هتل دو رستوران با ظرفیت 200 نفر وجود دارد. با اقامت در هتل گراند کیش، دیگر نیازی نیست که برای صرف وعده‌های غذایی خود از هتل خارج شوید. در رستوران‌های هتل گراند کیش انواع غذاهای ایرانی و فرنگی توسط سرآشپزهای ماهر با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. شما می‌توانید اوقات خوشی را در فضای آرام و زیبای این رستوران‌ها همراه خانواده یا دوستان خود داشته باشید. جالب است بدانید که یکی از این رستوران‌ها سرباز و دیگری سرپوشیده است. در هتل گراند کیش، وعده صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. این صبحانه شامل املت، نیمرو، عدسی، خوراک لوبیا، صبحانه سرد و انواع نوشیدنی‌ها است. برای یک استراحت عصرگاهی، شما می‌توایند به کافی‌شاپ یا چای‌خانه سنتی هتل که در فضایی بسیار زیبا و دلباز قرار دارد، مراجعه کنید.

ازدیگر امکاناتی که این هتل را از سایر هتل های کیش متمایز می‌کند، روم‌سرویس این هتل و امکان سرو نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های موردعلاقه شما در اتاق است. به‌طوری‌که می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خود را ثبت کنید و در مدت‌زمان کوتاهی آن را دم در اتاق خود تحویل بگیرید. پرسنل آموزش‌دیده و باحوصله هتل گراند کیش به‌صورت تمام وقت آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از مهمانان این هتل هستند تا شما اقامتی آرام و لذت‌بخش را تجربه کنید.

همان‌طورکه می‌دانید روش‌های زیادی برای رزرو هتل های کیش وجود دارد. فقط کافی است که ابتدا اطلاعات جامع و دقیقی نسبت به هر هتل پیدا و سپس اقدام به انتخاب و رزرو هتل موردنظر خود کنید. مزیت رزرو هتل کیش (اینجا کلیک کنید) از علی بابا امکان مطالعه و مقایسه آدرس دقیق، ویژگی‌ها، قوانین و امکانات هر هتل با یکدیگر است. این کار باعث می‌شود که با آگاهی و اطمینان بیشتری هتل دلخواه خود را رزرو کنید. همچنین اگر در انتخاب هتل موردنظر خود سردرگم شدید، مطالعه تجربه‌های دیگر افراد از رزرو هر هتل در قسمت نظرات سایت می‌تواند در انتخاب هتل به شما کمک کند. اگر شما نیز تجربه یا پیشنهادی در این زمینه دارید، آن را با ما و کاربران سایت علی بابا به‌اشتراک بگذارید. 

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها