تعداد بازدید: ۲۴۰۲
کد خبر: ۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ - 2020 11 August
مراسم تکریم ومعارفه روسای جدید وسابق اداره صنعت درمحل دفترفرماندار برگزار گردید.

مراسم تکریم ومعارفه روسای جدید وسابق اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان نی ریزبا حضور مراد هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز،دکترملک پور معاون اداری ومالی سازمان صنعت ،معدن وتجارت ،پرویزی رییس اداره منابع انسانی و امور پشتیبانی سازمان، رئیس اداره تعزیرات حکومتی و هیئت رییسه اتاق اصناف درمحل دفترفرماندار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، در آئین این مراسم سرپرست فرمانداری ضمن تقدیروتشکر ازحضور دکترملک پوردر شهرستان توضیحاتی در خصوص مشکلات حوزه صنعت ،معدن و تجارت ونحوه اجرای صحیح مدیریت و راهکارها و برنامه های مدیریتی ارائه واز وی درخواست نمود در زمینه حمایت از سرمایه گذار و همراهی با اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان تعامل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

هدایت در این مراسم  همچنین  ضمن قدردانی از تلاشها وزحمات  چندین ساله ره فرسا رئیس سابق اداره صمت ،وی رافردی دلسوز و پرتلاش برای شهرستان نامبرد واز رئیس جدید اداره صنعت،معدن وتجارت که فردی جوان و پرتلاش است خواست بحث تنظیم بازار و ساماندهی اصناف را در دستور کار قرار دهد تا بتواند خدمات ارزنده ای به مردم خوب این شهرستان ارائه دهد.

در ادامه ملک پور معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان صمت، ضمن خرسندی از حضور در شهرستان نی ریز،از زحمات و پیگیریهای ره فرسا در شهرستان تقدیر و مجتبی کوچکی را یک مدیر توانمند و جوان معرفی کردو گفت امیدواریم وی بتواند با تعامل در این شهرستان ادامه دهنده اهداف وبرنامه های سازمانی باشد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد،مردم ومسئولین بتوانند با کمک فرماندار در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال گامهای مثبتی بردارند. 

در ادامه ره فرسارئیس سابق اداره صمت نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین سازمان صمت وفرماندار،خلاصه ای از عملکرد اداره در زمان مسئولیت خود را در شهرستان نی ریزارائه و از همکاری و تعامل مجموعه فرمانداری،ادارات و اتاق اصناف تقدیر و تشکر نمود .

مجتبی کوچکی سرپرست جدید اداره صمت نیز برنامه های خود را جهت خدمتگداری در شهرستان نی ریزتشریح نمود و قول مساعد داد بتواند با همکاری وتعامل با مجموعه فرمانداری و مدیران ادارات و اتاق اصناف وبخش خصوصی در راه احیاء اقتصاد و ایجاد اشتغال در شهرستان فعالیت نماید.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها