تعداد بازدید: ۱۹۲۴
کد خبر: ۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ - 2020 08 August
محمد جواد نصیرزاده شاعر توانمند نی ریزی در شب شعر کشوری "چراغ شهر شیراز " برگزیده شد و به سرایش شعر خود در اجرای مجازی این آیین ادبی پرداخت.
به گزارش  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز؛ شب شعر کشوری " چراغ شهر شیراز"  که به همت انجمن ادبی آستان مهر  وابسته به بخش فرهنگی آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع)  برگزار شد، شعرای برگزیده کشوری به صورت زنده و مجازی به نعمه سرایی اشعار ادبی خود پرداختند و این آیین ادبی از طریق صفحه انجمن ادبی آستان مهر در اینستاگرام  و برنامه آپارت پخش شد.

این برنامه ادبی شامگاه  سه شنبه چهاردهم مرداد ماه از ساعت 22 لغایت 23/30 میزبان شاعران برگزیده کشوری از شهرهای مشهد، کرج، شیراز، بوشهر، زرندیه، زرقان، نی ریز و کشور پرتغال بود. و اجرای این برنامه توسط امیر نوری مجری برنامه رادیو خراسان رضوی انجام شد.

گفتنی است انجمن ادبی "آستان مهر " وابسته به بخش فرهنگی آستان مقدس حضرت احمدبن موسی( ع) است که در اجرای برنامه های بزرگ فرهنگی و ادبی بسیار فعال است. این انجمن هر هفته (قبل از کرونا) جلسات شعرخوانی همراه با نقد وبررسی آثار ادبی را در برنامه کاری خود داشته است و آیین ها و شب های شعر بزرگ  کشوری بسیاری را  برگزار کرده است .

این گروه ادبی در فضای مجازی آپارات و اینستاگرام با عنوان "آستان مهر" و "چراغ شهر شیراز" بسیار درخشان و شناخته شده فعالیت دارد و‌ از سراسر کشور دارای عضو فعال است. در اجراهای توانمند ادبی و برنامه های حافظ خوانی این آستان، اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاهی، گویندگان و مجریان صدا‌و سیمای جمهوری اسلامی از مراکز مختلف استانها  شرکت داشته اند و بسیاری از اشعار برگزیده و آثار ادبی این انجمن، توسط آستان مقدس شاهچراغ(ع) چاپ شده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها