تعداد بازدید: ۲۲۰۹
کد خبر: ۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 2020 04 August
با تلاش انجمن نمایش نی ریز
علاقه‌مندان تئاتر با تلاش انجمن نمایش نی‌ریز می‌توانند تعدادی از تئاترهای اجرا شده در نی ریز را ببینند.
اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی نی‌ریز در این رابطه اعلام کرده‌ است: انجمن هنرهای نمایشی نی‌ریز تعدادی فیلم از تئاترهای به روی صحنه رفته در سالهای اخیر شهرستان نی‌ریز را گردآوری و علاقه‌مندان را به تماشای هنر تئاتر دعوت کرده است.

سپهر شعبانی رئیس انجمن نمایش نی‌ریز با اعلام این خبر گفت: با ورود ویروس کرونا و برچیدگی فعالیت‌های جمعی؛ به ‌خصوص هنر تئاتر، برنامه‌ای تدارک دیده شد تا در این دورانِ دلتنگی، درخانه بمانیم و بتوانیم با دیدن فیلم نمایش‌هایی که در سالن‌های ‌تئاتر نی‌ریز به روی صحنه رفته است؛ دوباره بوی خاک صحنه را استشمام و با یاد آن دوران عشق‌بازی کنیم و بگوییم هیچ‌چیز نمی‌تواند هنرمند را متوقف کند.

وی افزود: هر چند بیشتر فعالیت‌های هنری تعطیل شده اما زندگی زیر پوست شهر جریان دارد و هنرمند می‌اندیشد و این مهم‌ترین سلاح اوست از این رو گروه نمایشی میعاد صحنه با تلاش آقای جواد صبوری اقدام به گردآوری و پخش آثار نمایشی هنرمندان انجمن نمایش نی‌ریز نموده است.

شعبانی از علاقه‌مندانی که مایل به دیدن فیلم‌های‌ تئاتر هستند خواست تا با همراه داشتن فلش به مرکز پژواک رایانه واقع در خیابان جانبازان، روبروی آموزشگاه فرهمندی مراجعه و فیلم‌های تئاتر را به رایگان دریافت کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها