تعداد بازدید: ۱۵۸۵
کد خبر: ۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ - 2020 30 July
فرماندار شهرستان نی ریز به منظور بررسی موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان با دکتر « مهرزاد لطفی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، در حاشیه این نشست دکتر « داور آل داود» رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز هدف از این نشست را بررسی موانع و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان، پیگیری طرح های عمرانی در حال اجرا در حوزه سلامت و رفع نیازهای تجهیزات پزشکی در این شهرستان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در این نشست اتمام ساختمان مرکزی، محوطه سازی و دیوار چینی بیمارستان جدید نی ریز تا پایان 22 بهمن ماه در دستور کار قرار گرفته است گفت: مقرر شد خرید دستگاه UPS (محافظ دستگاه CT Scan) به مبلغ چهار میلیارد ریال نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأمین شود.

او از دیگر مصوبات این نشست در زمینه تجهیزاتی را اضافه نمودن یک دستگاه دیالیز به بیمارستان شهدا، خرید دو دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) و خرید سه دستگاه سرنگ پمپ اتوماتیک برشمرد.

دکتر آل داود همچنین از مصوب شدن تأمین بودجه ساخت خانه بهداشت هرگان و کمک به تأمین نیروی انسانی به شبکه بهداشت و درمان نی ریز با توجه به شیوع بیماری کرونا نیز خبر داد.

گفتنی است در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرماندار شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان، معاون بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حضور داشتند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها