تعداد بازدید: ۱۵۸۰
کد خبر: ۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱ - 2020 16 July
پنج‌شنبه دوم مردادماه:
این سمینار علمی عمومی نیست و برای شرکت کنندگان با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
خبرگزاری آنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز از برگزاری سمینار تخصصی علل، پیامدها و راهکارهای پیشگیری از خودکشی در شهرستان نی‌ریز به همت روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی با مشارکت فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر سیدمحمدرضا رئیس‌السادات با اعلام این خبر گفت: نشست‌ها و جلساتی را با حضور کارشناسان و اساتید رشته‌های مرتبط از جمله روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و تعلیم و تربیت برگزار کردیم و کارگروهی را به صورت تخصصی جهت ارائه برنامه‌ها و راهکارها تشکیل دادیم.

وی همچنین با اعلام این مطلب که این سمینار با رعایت کامل فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: در این سمینار تخصصی که با حضور دکتر فرهاد طهماسبی نماینده مردم شریف شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحب‌نظران و متخصصان همراه خواهد بود، محورهایی از قبیل تأثیر باورها، عقاید و فرهنگ بومی شهرستان بر اقدام به خودکشی، نقش رسانه‌های محلی در پیشگیری از خودکشی و ایجاد امید به زندگی، نقد و آسیب شناسی برنامه‌های موجود در پیشگیری از خودکشی، جنبه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی خودکشی، تأثیر بلایای طبیعی و غیرطبیعی بر میزان خودکشی، تأثیر هنر و ورزش در پیشگیری از خودکشی مورد بحث و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی توکل مسئول روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دفتر نماینده مردم شریف شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی و دبیر برگزاری این سمینار علمی گفت: ضرورت برگزاری این همایش به صورت تخصصی و به ویژه در این برهه از زمان احساس می‌شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری و دانشگاه و همچنین با پیگیری و نظر مساعد دکتر طهماسبی، تمهیدات برگزاری این سمینار فراهم شد و ان شاءا... نتایج این همایش علمی- تخصصی که امیدواریم دارای نتایج و بازخوردهای اثربخشی برای شهرستان باشد از طریق رسانه‌های محلی و فضای مجازی جهت استفاده عموم منتشر خواهد شد و بازخوردهای برگزاری این سمینار نیز مورد ارزیابی کارگروه علمی تشکیل شده در دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

توکل همچنین از اختصاص موضوع برخی پایان‌نامه‌های دانشگاهی به این موضوع خبر داد و گفت: الحمدا... با همکاری اساتید دانشگاه، مقرر شد پایان‌نامه برخی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد به این موضوع اختصاص و نتایج آن نیز منتشر شود.

این سمینار علمی قرار است روز پنج شنبه دوم مرداد ماه در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار گردد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا عمومی نیست و با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.



دکتر سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز


محمدمهدی توکل مسئول روابط عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها