تعداد بازدید: ۲۳۱۶
کد خبر: ۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ - 2020 12 July
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم را نشان از فرهنگ بالای مردم این شهرستان خواند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» ضمن تشکر از آن دسته از افرادی که در رعایت موارد بهداشتی و پیشگیری کوشیدند عنوان کرد: از هفته گذشته تاکنون که بیشتر مردم شهرستان نسبت به موارد بهداشت فردی و اجتماعی حساس بودند، آمار موارد بدحال بستری در بیمارستان کاهش یافته و اکنون چند بیمار بدحال بستری با حال مساعد مرخص شدند.

او با بیان اینکه مردمان نی ریز از دیرباز فرهنگ بالایی داشته اند گفت: با توجه به شرایط استان فارس و قرمز بودن استان های همجوار باید به جد مسائل بهداشت فردی، زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کرد تا روند بهبود بیماری را در شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: متأسفانه آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های استان فارس بسیار زیاد گردیده و اکثر بیماران بدحال را افرادی بدون بیماری زمینه ای و از قشر جوانان تشکیل می دهند.

شایان توجه است در حال حاضر مجموع آمار بیماران کرونایی به 96 نفر می رسد که از این تعداد پنج نفر از بخش قطرویه، چهار نفر از بخش پشتکوه، دو نفر از روستاهای بخش مرکزی و بقیه از مرکز شهرستان هستند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها