تعداد بازدید: ۲۱۷۷
کد خبر: ۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 2020 12 July
سرمقاله
غلامرضا شعبانپور مدیر مسئول

خوشبختانه چند روز قبل دستگاه سی‌تی‌اسکن تحویل بیمارستان شهدای نی‌ریز شد. دستگاهی که به اظهار اهل فن برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها فوریت و ضرورت دارد.


تجهیز بیمارستان به این دستگاهِ بسیار کاربردی در شرایط تحریم، مشکلات بودجه و مسائل اقتصادی موجود که جامعه و دولت درگیر آن هستند لطف الهی است که با  سه ابزار کارساز بندگانش محقق شد:


١- همت مردم و خیرین گرانقدری که در حد توان برای تأمین بخشی از هزینه اقدام کردند. این همت بلند در خور تحسین و قدردانی است. قطعاً خیرین انتظار قدردانی و تشکر ندارند چون به قصد خدمت به انسانها و قرب الی‌ا... کمک مالی کرده‌اند ولی ما به عنوان شهروندان جامعه وظیفه داریم کار مثبت را پررنگ و تشویق کنیم.


امید است چنین همتی در موارد مشابه ادامه یابد که موجب رضایت خداوند و بندگانش است و باقیات وصالحات.


٢- پیگیری جدی و مداوم جناب آقای دکتر حمیدرضا جمشیدی همشهری دانشمندی که از تمام توان خود برای در اولویت قرار دادن شهرستان نی‌ریز و اختصاص این دستگاه ارزشمند مایه گذاشتند  و گام به گام حتی تا رسیدن و تخلیه دستگاه در بیمارستان  مسئله را دنبال کردند. خداوند به ایشان پاداش بزرگ عنایت فرماید.


٣- پیگیری و تلاش مداوم جناب آقای دکتر آل‌داوود رئیس محترم شبکه بهداشت و درمان نی ریز و شورای محترم خیرین سلامت به ویژه جناب آقای مهندس حجت شفیعی که از توان خود برای تشویق خیرین و رایزنی‌های اداری حداکثر استفاده را کردند. اجرشان با خداوند بزرگ.


شاد و سالم و موفق باشید


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها