تعداد بازدید: ۲۳۱۰
کد خبر: ۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 2020 11 July
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام جمعه نی‌ریز با بیان این که مدیریت کشور ضعیف است، گفت: باید زمینه برای روی کار آمدن دولت جوان فراهم شود.
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 20 تیرماه، از به گفته ایشان مدیریت ضعیف دولت به شدت گلایه کرد و گفت: «رهبر انقلاب فرمود: امسال سال تحول‌خواهی و تحول‌طلبی است و باید وضعیت کشور دگرگون شود.

 این نوع مدیریت کشور ضعیف است؛ آن هم با این برنامه پوسیده و فسیل شده که به درد امروز نمی‌خورد. دولتمردان ما ضعیفند. مسأله کشور را به برجام گره زده‌اند و 8 سال کشور را معطل این حرفها کردند؛ نتیجه‌اش شد این تورم و گرانی. اگر خارجی‌ها می‌خواستند به برجام عمل کنند که تا حالا می‌کردند. »

خطیب جمعه نی‌ریز اضافه کرد: «مجلس امروز ما بهتر از گذشته است، قوه قضائیه هم دارد با مفاسد برخورد می‌کند. در ادامه، باید زمینه برای دولت جوان که در آن باندبازی نباشد فراهم شود؛ نه دولتی که هر کسی هر کاری دلش خواست، در آن انجام دهد. دولت فعلی برنامه و نظارت ندارد؛ همه چیز را به برجام بسته و برجامشان هم که خاصیتی ندارد.»

ایشان عنوان داشت: «رهبر انقلاب امیدوار است در آینده نزدیک دولتی مقتدر و جوان که ساختار کشور را به هم بریزد، روی کار بیاید و در کشور تحول ایجاد شود. قوه مجریه ما هم مثل قوه قضائیه باید عوض شود و وزرایی کارآمد روی کار بیایند و مردم امیدوارتر از گذشته باشند.»

آیت‌ا... فقیه گفت: «3 - 4 میلیون جوان گرفتار و بیکار در زحمتند. این آسیبها و ناامیدی‌هایی که در جامعه وجود دارد و جوانها خودشان را به کشتن می‌دهند، برای چیست؟ برای این است که نه امیدی هست و نه ایمانی.»

ایشان در پایان، زنان را به طلا و حجاب را برای آنها به محافظ تشبیه کرد و افزود: «چادر برای زن مثل دیوار خانه است که باید برقرار باشد. کسانی که با چادر در جامعه حاضر می‌شوند، در واقع مثل مدافعان حرم حضرت زینب(س)، با دشمنان مبارزه می‌کنند.»

گفتنی است با توجه به شیوع مجدد بیماری کرونا، ضدعفونی دستها و سطوح در مصلای نمازجمعه توسط اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان نی‌ریز انجام شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها