تعداد بازدید: ۳۱۱۸
کد خبر: ۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ - 2020 06 July
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس طی دیداری با سرپرست فرمانداری نی ریز در خصوص مسائل و مشکلات شهرک صنعتی سنگ وناحیه صنعتی ده فاضل گفتگو نمودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ، هدایت سرپرست فرماندار ی نی ریزدر این نشست با اشاره به ظرفیت های صنعتی و معدنی در این شهرستان گفت:شهرستان نی ریز با داشتن ذخایر معدنی منحصربفرد و نیز واحد های صنعتی بزرگ ، متوسط و کوچک نظیر فولاد ،سیمان ، رینگ اسپورت و نیز واحد های متعدد فرآوری سنگ، از قطب های مهم صنعتی استان و کشور محسوب می شود.

هدایت با اشاره به ایجاد سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان نی ریز و برخی موانع ومشکلات فراروی آنهاگفت: خوشبختانه بخش اعظمی از زیر ساخت های مورد نیاز این مناطق صنعتی نسبتا فراهم شده اما نابسامانی هایی هم وجود دارد که امیدواریم با اهتمام جدی مسئولین استانی مرتفع گردد .

وی با اشاره بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی و معدنی گفت: در این زمینه مسایل و مشکلات موجود با اولویت رسیدگی و بررسی می شود ضمن اینکه تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت تمامی افراد محقق می شود. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سنگ  نی ریزبا 186 هکتار مساحت، و ناحیه صنعتی ده فاضل با 46هکتار آماده استقرار واحدهای صنعتی است و شهرک صنعتی غدیرگه نیز با 120هکتار در مراحل امور زیرساختی است گفت:  یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

وی تأکید کرد: با رفع محدودیت استقرار صنایع در شهرک‌های صنعتی، تولید در این مناطق رونق بیشتری را شاهد خواهیم بود.

 گفتنی است درپایان این نشست سرپرست فرمانداری نی ریزدرخصوص مشکلات و چالش های پیش رو بر ضرورت تسریع وپیگیری تا رفع کامل این موانع ومشکلات تاکید نمود .

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها