تعداد بازدید: ۴۲۸۳
کد خبر: ۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 2020 05 July
تعداد افراد کرونا مثبت در شهرستان نی‌ریز به 63 نفر رسید. بسیاری از مبتلایان جدید بدحال هستند.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان با بیان این که تعداد مبتلایان به ویروس کویید 19 به 63 نفر رسیده و همچنان رو به افزایش است، گفت: متأسفانه افراد مثبت علامت‌دار در شهرستان روند تصاعدی دارد و این نشان از شدت بیماری است. 

دکتر داور آل داود افزود: یک کودک 9 ساله علامت دار نیز بین مبتلایان است.

وی عنوان داشت: از بین مبتلایان جدید یک جوان 30 ساله بدحال بدون هیچ بیماری زمینه‌ای وجود دارد. همچنین 12 نفر از اعضای یک خانواده به دلیل شرکت در مهمانی خانوادگی مبتلا شده‌اند.

آل داود با بیان این که هیچ کدام از 40 مبتلای اخیر هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده‌اند افزود: هم‌اکنون 9 نفر مشکوک در بیمارستان شهدا بستری هستند که به احتمال زیاد مثبت می‌شوند.

رئیس شبکه بهداشت گفت: مبتلایان جدید همه نی‌ریزی هستند؛ به جز یک نفر اهل روستای غوری و یک نفر اهل روستای بنه‌کلاغی که سرباز بندرعباس بوده است.

وی افزود: بیشتر مبتلایان جدید یا به جنوب کشور سفر داشته‌اند یا با کسانی که از جنوب و حتی شمال کشور آمده بودند رفت و آمد داشته‌اند. با توجه به این که بیشتر مبتلایان با افرادی که از جنوب و شمال کشور به نی‌ریز آماده بودند در ارتباط بودند یا در تجمعات حضور داشتند، توصیه می‌شود مردم از سفرهای بی مورد و ارتباط با شهرستانهای اطراف و همچنین حضور در مراسم مختلف به شدت پرهیز کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناتور
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
0
0
ماسک و دستکش رایگان بدید به مردم بعضی ها نمی تونن تهیه کنند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها