تعداد بازدید: ۶۰۹۷
کد خبر: ۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ - 2020 23 June
از این پس شهروندان نی‌ریزی می‌توانند امواج رادیویی فرهنگ بر موج 106، پیام برموج 104، قرآن بر موج 100، معارف بر موج 96، ورزش 92، جوان 88 و شبکه استان فارس را بر موج 94 به صورت مطلوب از ایستگاه شهر نی‌ریز دریافت نمایند.
مسئول فرستنده‌های دیجیتال شهرستانهای نی‌ریز و بختگان با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که پوشش رادیویی و تلویزیونی نی‌ریز از ایستگاه خرمن‌کوه دریافت می‌شود و در طول مسیر نیز نقاط کوری وجود داشت با تلاش همکاران فنی صدا و سیمای فارس مشکل ضعیف بودن امواج رادیویی حل شد. 

رسول کردگاری با بیان اینکه با توجه به گستردگی شهرستان و وسعت شهر نی‌ریز برخی امواج رادیویی از ریپیتر مخابراتی مشکان در شهر نی‌ریز و روستاهای اطراف از جمله نصیرآباد و حاجی‌آباد قابل دریافت است گفت: به زودی تمامی دستگاههای فرستنده رادیویی شهر نی‌ریز جهت عملکرد بهتر سیگنال‌رسانی به ایستگاه حسن‌آباد منتقل خواهد شد. 

وی افزود: همچنین همشهریان نی‌ریزی می‌توانند امواج رادیویی (رادیو ورزش موج92.5، رادیو استان فارس موج94.5، رادیو جوان موج88.5، رادیو پیام موج104.5، رادیو معارف موج96.5،  و رادیو فرهنگ موج106.5) از طریق رپیتر مشکان در شهر نی‌ریز به صورت مطلوب دریافت کنند. 

گفتنی است ایستگاه دیجیتال تلمبه ساداب شهرستان بختگان هم تمامی زیر ساختهای آن از جمله ساختمان و دستگاههای آن مجهز و در هفته‌ گذشته دکل این ایستگاه نصب و بزودی شاهد بهره‌برداری آن در بخش بختگان خواهیم بود.



غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
عای
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
یکی هم در مورد فرکانس شبکه های دیجیتالی یه پیگیری کند فقط شبکه مستند با کیفیت 720 ارسال می شود و باقی شبکه ها خیلی خیلی بی کیفیت است لطفاً پیگیری کنید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها