تعداد بازدید: ۴۴۵۱
کد خبر: ۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 2020 21 June
آیت‌ا... فقیه در خطبه‌های نماز جمعه:
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 30 خرداد گفت که اگر دستگاه قضایی سالم باشد، کشور در امان خواهد بود، توحید رواج پیدا خواهد کرد و مردم می‌دانند در کشور قوه‌ای هست که به آنها خدمت کند.
امام‌جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه 30  خرداد گفت: این هفته، هفته قوه‌قضاییه است. در این قوه  باید تحول ایجاد شود و محکم بایستند تا از درون خود را اصلاح کنند. لذا فردی مثل اکبر طبری را که مفسد اقتصادی است، باید محاکمه کنند. اگر دستگاه قضایی سالم باشد، کشور در امان خواهد بود، توحید رواج پیدا خواهد کرد و مردم می‌دانند در کشور قوه‌ای هست که به آنها خدمت کند. فسادزدایی از دستگاه قضا موجب اعتماد بیشتر مردم به قوه قضائیه می‌شود.

آیت‌ا... سید‌محمد فقیه همچنین بیان داشت: اول ذی‌القعده تولد حضرت معصومه (ع) دختر 27 ساله  امام موسی کاظم است. او  مبارز و مفسر قرآن بود. این روز به دلیل مجرد بودن این بانو  به عنوان روز دختر نامگذاری شده است.

ایشان افزود: اگرخانواده‌ها سست شوند و زن‌ها در خانه انجام وظیفه نکنند، صدمه به کشور وارد می‌شود. این برای کشور خطرناک است که خانواده‌ها از هم بپاشند. مردها هم باید وظیفه خود را در برابر زن‌ها انجام دهند.

خطیب جمعه نی‌ریز به مناسبت شهادت شهید چمران بیان داشت: شهید چمران و شهید سلیمانی عاشق شهادت بودند، در راه خدا خالصانه خدمت کردند و شما هم مثل آنان باشید.

در بین دو نماز، حجت‌الاسلام امیر جنگجو رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی‌ریز به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان گفت: رویکرد جدید تبلیغات اسلامی این است که مبلغ، تبلیغات و تبلیغ دین باید مردمی باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها