تعداد بازدید: ۵۸۴۵
کد خبر: ۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ - 2020 18 June
پرداخت تسهیلات حمایتی دولت به واحد های آسیب دیده از کرونا آغاز گردید.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان نی‌ریز در این خصوص گفت: این تسهیلات در دو‌ دسته شغلی ساماندهی شده‌اند:

- دسته اول بنگاههایی هستند که به دستور دولت تعطیل شده است که فهرست این ۱۴ رسته شغلی نیز قبلاً از جانب دولت اعلام شده بود  و دسته دوم واحدهایی از رسته‌های اعلامی که به دلیل ماهیت خدمات و به جهت حفظ سلامت کارکنان، فعالیت خود را متوقف کرده‌اند. 

طیبه کمالی در ادامه تأکید کرد:  با توجه به شناور بودن جذب این تسهیلات، واحدهای آسیب دیده واجد شرایط برای بهره‌مندی از تسهیلات حمایتی هرچه سریعتر به سامانه کارا  به نشانی الکترونیکی kara.mcls.gov.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص میزان و کارمزد این تسهیلات گفت :تسهیلات مربوط به دسته اول  به ازای هر بیمه شده ۱۶ میلیون تومان  و دسته دوم  به ازای هر بیمه شده مبلغ ۱۲ میلیون تومان و با  نرخ بهره ۱۲ درصد می‌باشد که دوره تنفس آن سه ماهه و بازپرداخت تسهیلات نیز از مهرماه امسال به مدت ۲۴ ماه است.

در پایان کمالی گفت: بعد از ثبت‌نام متقاضی در سامانه کارا و پس از بررسی و تأیید  دستگاه اجرایی صادر کننده مجوز، متقاضی می‌تواند با ارائه مدارک و تضامین به بانکهای پرداخت کننده این تسهیلات مراجعه و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
دولت آمریکا به مردمش کمک 1200 دلاری ( 1200 دلار برای هر بزرگسال و 500 دلار برای هر کودک) می کند. و ایران هم وام 1 میلیونی می دهد.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها