تعداد بازدید: ۳۱۷۰
کد خبر: ۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 2020 13 June
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه ابرقدرتی آمریکا را رو به افول دانست و گفت که چهره کثیف آمریکا آشکار شده است.
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 23 خرداد اظهار داشت: «جنایت اخیر آمریکا باعث شد در بیشتر ایالات متحده و نزدیک به ۶۰۰ شهر آشوب و چهره کثیف آمریکا آشکار شود.  در ایران حوادثی در سالهای 88، 96 و 98 رخ داد که آن را بزرگ ‌کردند؛ ولی حوادث آمریکا را می‌خواهند کوچک جلوه دهند که البته برای دنیا روشن شد. ابرقدرتی آمریکا رو به افول است و حالا دارد پرده از روی این دولت کثیف برداشته می‌شود. هرجا مؤمنان حرکت کنند و به دنبال آزادی باشند، ما دنبال آنها حرکت و به آنها کمک می‌کنیم.»

خطیب جمعه نی‌ریز از مردم خواست تا رعایت مسائل بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا را بکنند.
ایشان افزود: «الحمد... وضعیت شهر ما تاکنون خوب بوده، اما باید رعایت کنید تا مبتلایان بیشتری نداشته باشیم؛ به خصوص در مراسم عروسی.»

آیت‌ا... فقیه از نمازگزاران خواست در مصرف برق نیز صرفه‌جویی کنند تا در تابستان خاموشی نداشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به دیدار روز قبل خود با حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه عنوان داشت: «سفارش آقای رئیسی این بود که جلوی مردم برای امر تولید را نگیرید تا بتوانند کارشان را انجام دهند. باید جلوی برنامه‌های دست و پاگیر گرفته شود.»

امام جمعه نی‌ریز به شهادت امام صادق(ع) اشاره کرد و گفت: «امام صادق(ع) گردن ما خیلی حق دارد. او در مدینه دانشگاه تشکیل داد و 4 هزار دانشجو داشت. حتی سنی‌های متعصب نسبت به امام صادق احترام می‌کنند و قدر او را می‌دانند.»

گفتنی است در ورودی مصلای نمازجمعه طوماری با موضوع مخالفت با پیشروی استان‌های کرمان و یزد به شهرستان نی‌ریز و جدایی چندین روستا و منطقه مهم‌ به امضای نمازگزاران رسید.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها