تعداد بازدید: ۳۹۴۵
کد خبر: ۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۷ - 2020 13 June
تا مردادماه کار ثبت‌نام در مدارس تمام می‌شود.
جلسه ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان با حضور امیر ولی‌زاده مدیر آموزش و پرورش و اعضای ستاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نی‌ریز، امیر ولی‌زاده  مدیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش آموزان بر اهمیت تکریم مراجعان در ایام ثبت‌نام و حُسن برخورد و سعه صدر توسط عوامل اجرایی مدارس و کارکنان اداری و لزوم آگاهی کامل از شرح وظایف اعضای ستاد نظارت بر ثبت نام تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع هدایت تحصیلی اشاره و عنوان کرد: هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بحث بسیار مهمی است و باید به سمتی برویم که بر اساس نظر و علاقه دانش‌آموز، رشته  انتخاب گردد و ما برای آنها تعیین تکلیف نکنیم.

مجتبی نوروزی کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به عنوان دبیر ستاد نظارت بر ثبت‌نام  از ارسال شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: در دستورالعمل ثبت‌نام به نحوی برنامه‌ریزی شده که مردادماه کار ثبت‌نام در مدارس به اتمام برسد. همچنین به منظور ارتقاء کیفیت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس و حفظ و صیانت از حقوق شهروندی، پس از صدور ابلاغ برای اعضای ستاد و تبیین شرح وظایف آنان و تشکیل جلسه توجیهی اعضای ستاد نظارت بر ثبت‌نام، جدول بازدید از مدارس تنظیم گردیده و مقرر گردید طبق زمانبندی از مدارس بازدید به عمل آورده و در صورت وجود تخلف، مراتب بصورت روزانه جهت ارائه بازخورد به مدارس و مراجع مربوطه اطلاع رسانی گردد.

حسن شجاعیان معاون آموزشی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یک‌ساله مدیران مدارس به رعایت مفاد دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان در محدوده‌های جغرافیایی و نظارت مستمر بر ثبت‌نام دانش آموزان در سال تحصیلی جاری تأکید نمود.

در ادامه هاشم زراوشان کارشناس حراست با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت‌نام دانش‌آموزان از دغدغه‌های جدی والدین است گفت: همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع و در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایط مناسبی را جهت ثبت‌نام دانش‌آموزان فراهم آوریم. همچنین ممنوعیت دریافت هرگونه وجه و تعهد مالی در ایام ثبت‌نام،  (به جز بیمه حوادث و وجه کتب درسی) و رعایت محدوده ثبت نام  مدارس را مورد تأکید قرار داد.

در پایان اعضای ستاد نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان جهت اجرای مطلوب شیوه نامه تبادل نظر نمودند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها