تعداد بازدید: ۳۷۸۱
کد خبر: ۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ - 2020 11 June
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز از مثبت شدن تست کووید 19 یک نفر دیگر در نی‌ریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، دکتر داور آل داود با اعلام این خبر گفت: با اضافه شدن این فرد، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان نی‌ریز به 25 نفر رسیده است.

او با بیان این که این بار نیز یک جوان به این بیماری مبتلا شده است عنوان کرد: در حال حاضر این فرد 34 ساله تحت مراقبت تیم بهداشتی درمانی است و حال عمومی او خوب است.

وی بار دیگر تأکید کرد که حضور در مهمانی‌ها و جمع‌های خانوادگی موجب افزایش شانس ابتلا به این بیماری می‌شود؛ چراکه افراد ناقل بدون علامت زیادی در سطح شهرستان حضور دارند.

دکتر آل داود اضافه کرد: با توجه به شروع فصل تابستان، افزایش مراسم عروسی و جشنها و همچنین عدم رعایت شهروندان، خطر قرمز شدن وضعیت شهرستان وجود خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به این که آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس رو به افزایش است، تنها راه سلامتی افراد را حفظ بهداشت فردی و عمومی و در واقع رعایت بهداشت کرونایی بیان کرد.

این متخصص قلب و عروق با ابراز ناراحتی از برگزاری مراسم عروسی در خانه‌ها و در سطح شهرستان، گفت: حضور مردم در اماکن عمومی، بازارها، تجمعات و مراسم مختلف بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، احتمال همه‌گیری در سطح شهرستان را بالا خواهد برد. 

او مثبت بودن حتی یک نفر در این مراسم را منجر به مثبت شدن تمامی حاضران دانست و افزود: در این صورت، عواقب ابتلای افراد حاضر، متوجه صاحب مراسم و صاحب مکان مراسم می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها