تعداد بازدید: ۴۴۰۰
کد خبر: ۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ - 2020 10 June
آموزش و پرورش نی‌ریز جزئیات جدیدی از نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان را ارائه کرد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نی‌ریز، جزئیات ثبت‌نام دانش‌آموزان به شرح زیر است: 

- ثبت‌نام نوآموزان پیش دبستانی ۴ تا ۶ ساله ( دو سال قبل از ورود به دبستان) همزمان با ثبت‌نام دانش آموزان اول ابتدایی انجام می‌شود (سنجش این نوآموزان از اول مهر ۹۹ انجام خواهد شد.)

- پیش ثبت‌نام پایه اول ابتدایی مدارس دولتی نواحی چهار گانه شیراز، مرودشت، کازرون، آباده، جهرم، لارستان، فسا و داراب به شیوه الکترونیکی از ۳۱ خرداد تا ۹ تیر ماه ۹۹ در سامانه هوشمند مدرسه به نشانی madreseh.farsedu.ir

انجام خواهد شد و ثبت نام قطعی در نی‌ریز و سایر ادارات از ۱۵ تیرماه لغایت ۳۱ مردادماه همه روزه بجز پنجشنبه‌ها و ایام تعطیلات رسمی و بعد از آن روزهای دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

- پیش‌ثبت نام پایه هفتم در نواحی چهار گانه شیراز از ۲۸ تیر ماه تا ۶ مرداد در سامانه هوشمند مدرسه انجام خواهد شد و ثبت نام قطعی در پایه هفتم از ۱۳ مرداد ماه ۹۹ لغایت ۳۱ مرداد ۹۹ صورت خواهد گرفت. 

- ثبت‌نام در پایه دهم با توجه به سیاست‌های تعیین شده وزارتی و حوزه معاونت آموزش متوسطه برابر ظرفیت اعلام شده در شاخه و رشته انجام می‌شود.

- زمان بندی ثبت‌نام پایه دهم با توجه به آئین‌نامه هدایت تحصیلی به شرح زیر است:

گروه الف:  ۱۳ مرداد تا ۲۲ مرداد ۹۹
گروه ب:  ۲۵ مرداد تا ۲۷ مرداد ۹۹
سایر گروه ها:  ۲۸ و ۲۹ مرداد ۹۹

- سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان همزمان با شروع زمان ثبت‌نام آغاز خواهد شد( شروع نوبت دهی از ۱۵ تیرماه و سنجش دانش‌آموزان از اول مرداد ماه انجام خواهد گرفت.)

- ثبت نام مدارس غیردولتی پس از اعلام نتایج خردادماه انجام خواهد شد.

- ثبت‌نام از دانش‌آموزان میان پایه متقاضی جابجایی از مدرسه‌ای به مدرسه دیگر به شرط وجود ظرفیت در مدرسه مقصد از اول شهریور ۹۹ انجام می‌شود. 

- دریافت هرگونه وجه و همچنین اخذ تعهد مالی بجز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتب درسی در مدارس دولتی در زمان ثبت نام ممنوع است. 

- دریافت هرگونه وجه نقد، چک حامل و چک پول در مدارس ممنوع است و هرگونه وسایل اهدایی توسط اولیاء یا سایر اشخاص باید با هماهنگی کارشناس اموال و ذکر مشخصات اهدا کننده و ثبت برچسب شماره دار اموال صورت گیرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها