تعداد بازدید: ۴۰۸۰
کد خبر: ۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ - 2020 09 June
بخش فروش آنلاین صنایع دستی نی ریز شاپ، به آدرس اینترنتی neyriz.shop طراحی و رونمایی شد.
بیتا فسایی، هورگان: نی‌ریز شاپ، یک فروشگاه آنلاین است که فروش محصولات و خدمات شهرستان نی‌ریز را تحت حمایت و نظارت شهرداری ارائه می‌دهد.

رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نی‌ریز ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی گفت: همواره دغدغه اصلی هنرمندان و صنعتگران فروش تولیداتشان است. بخشی از تولیدات صنعتگران در نمایشگاه‌ها و فضای مجازی و بخش عمده آن از طریق سایت‌های فروش آنلاین است.

سرپرست فرمانداری در این مراسم گفت: تاریخ نی‌ریز نشان می‌دهد که نی‌ریزی‌ها همواره مردمانی هنرمند و هنردوست بوده‌اند. نی‌ریز این ظرفیت را دارد که شناخته شود. کشور نیاز به کارهای هنری و صنایع دستی دارد و باید در آن سرمایه‌گذاری کرد و اگر این حرفه را در کشور نهادینه کنیم قطعاً نتیجه خوبی خواهد داشت.

مراد هدایت همچنین تأکید کرد: باید از هنرمندان حمایت کنیم تا  مجبور نباشند کار و حرفه خود را رها کنند. هنرمند باید کارهایش اقتصادی شود و امرار معاش کند. باید در سطح شهرستان از هنرمندان شهرستان نی‌ریز استفاده گردد.

حسام بهجت‌نیا نماینده شهرداری نی‌ریز در این مراسم گفت: با محدودیت‌هایی که شهرداری دارد همواره سعی کرده هنرمندان نی‌ریزی را حمایت و از هنر آنان استفاده کند. بلندترین دیوار نگاره‌ شهرستان و بسیاری از المان‌ها و تندیس‌های شهر همگی آثار هنرمندان نی‌ریزی است.

مدیرعامل شرکت دیزاین داینامیک درباره سایت فروش آنلاین صنایع دستی گفت: ما در ایام شیوع کرونا و از اسفندماه تصمیم گرفتیم با توجه به سخن رهبری که فرمودند یک حرکت جهادی با تخصص خود داشته باشند، پیشنهاد راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی را به شهردار دادیم و ایشان با آغوش باز پذیرفت.

محمد حیدری ادامه داد: از ۲۸ اسفندماه با ۲۵۰۰ کالای اساسی سوپرمارکتی با عنوان فاز اول شروع به کار کردیم. این یک پروژه مسئولیت اجتماعی ماست و هیچگونه نفع مالی برایمان ندارد و صرفاً بخاطر این راه‌اندازی شده که مردم شهر نی‌ریز بتوانند از زیرساخت‌های نوین استفاده کنند همانند شهرهای بزرگ.

حیدری درباره فرایند ثبت‌نام در این سایت نیز توضیح داد: متقاضیان فروش می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی neyriz.shop طی یک فرآیند بسیار ساده ثبت‌نام کنند و اطلاعات مربوط به کارشان را وارد کنند. کارشناسان ما با آن‌ها تماس می‌گیرند و پس از تأیید مدارک بدون هیچگونه حضور فیزیکی فروشگاه آن‌ها فعال می‌شود.







نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها