تعداد بازدید: ۳۲۸۸
کد خبر: ۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶ - 2020 06 June
امام جمعه نی‌ریز در خطبه‌های نماز جمعه تأکید کرد که دانشگاه علمی کاربردی نباید تعطیل شود.

عابد نعمتی: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 16 خرداد،  با بیان این که دانشگاه علمی کاربردی نباید تعطیل شود، اظهار داشت: «من این مسأله را قبلاً تذکر دادم و نماینده مجلس و فرمانداری نیز آن را منعکس کردند. ان‌شاءا... تا وقتی که تصمیم‌گیری نشود نباید آنجا را منحل و تعطیل کنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز به خصوصیات 110 گانه نماینده مجلس از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «امید است مجلس فعلی به حرفهای رهبری که مثل قطب نما و راهنما است، عمل کند. اقتصاد یکی از مسائل مهم است که بانک جهانی گفته ایران از بین 190 کشور رتبه 126 را دارد و 4 درجه نیز تنزل کرده است. وضع اقتصاد ما باید بهتر از این باشد و مسئولان برای تولید تلاش کنند، جلوی قاچاق کالاهای بی مورد را بگیرند و کالاهای داخلی تولید شود.»

ایشان 17 خرداد را یادآور روزی دانست که کشورهای اسلامی با اسرائیل جنگ 6 روزه انجام دادند.

عضو خبرگان رهبری افزود: «سال 1346 امام(ره) پیام داد که مسلمانها باید متحد باشند و کالاهای اسرائیلی را تحریم کرد.امام به مردم مسلمان و دولتهای اسلامی پیام داد که انسجام خود را حفظ کنید و وحدت داشته باشید. این غده سرطانی باید از خاورمیانه حذف شود و مردم فلسطین برای خودشان دولت تشکیل دهند.»

آیت‌ا... فقیه با بیان این که ایران در برابر تحریمهای دشمن خط‌شکن است، عنوان داشت: «ایران ادعای ابرقدرتی دارد. 5 نفتکش ایران به سمت ونزوئلا حرکت کرد و آمریکا نتوانست کاری کند. این دولت ظلم و ستم و جنایتکار باعث شده شهرهایش به صورت شهر جنگی درآید و امروز پرده از روی آنها برداشته شده است.»

امام جمعه نی‌ریز در پایان لزوم حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را یادآور شد و گفت که همه باید مراقب باشند در این شرایط حساس از آتش‌سوزی در طبیعت جلوگیری شود.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها