تعداد بازدید: ۲۳۶۷
کد خبر: ۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 2020 30 May
امام جمعه نی‌ریز در مراسم نماز جمعه از اداره منابع طبیعی و دادگستری خواست تا املاک مردمی را که سند دارند، از آنها نگیرند و تعقیب نکنند.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس: آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در مراسم نماز جمعه 9 خرداد،  اظهار داشت: «من در روز معارفه رئیس دادگستری هم عرض کردم؛ منابع طبیعی مواظب باشد ملک افرادی که قباله دارند و سندشان عادی است، نگیرد. خیلی از اسناد این شهر عادی است. خیلیها ملکشان به 100 سال پیش برمی‌گردد و ثبت نیست. وقتی ثبت نیست که نباید بیایند ملک مردم را بگیرند. اگر مردم سند دارند، منابع طبیعی و دادگستری تعقیب نکنند.»

خطیب جمعه نی‌ریز بر لزوم تکمیل پروژه روگذر ورودی شهر نی‌ریز تأکید کرد و گفت: «دولت باید روگذر نی‌ریز را هر چه زودتر احداث کند تا مشکل شهر حل شود. کسانی که تقاضا می‌کنند خراب شود، نمی‌فهمند و اطلاع ندارند. مگر دولت بدون مقدمه و کارشناسی هم کار می‌کند؟ دیگر نمی‌شود برنامه را تغییر دهند. نماینده جدید مجلس هم باید تعقیب کند تا این کار هر چه زودتر انجام و پل هوایی دائر شود. برای مغازه کسبه‌ای هم که اطراف هستند، فکری کنند و برایشان جایی مشخص کنند تا درمانده نشوند.»

آیت‌ا... فقیه به آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره کرد و عنوان داشت: «از مجلس اول تا این مجلس ۴۰ سال و 10 دوره می‌گذرد. مجلس باید در رأس امور باشد. امیدواریم مجلسی باشد مقاوم که در برابر دنیای خارج بایستد و مقاومت کند و در داخل کشور هم نظارت داشته باشد. مجلس باید قوانینی که به درد مردم می‌خورد تصویب کند؛ قوانینی که به درد محرومان جامعه بخورد؛ نه به درد ثروتمندان. باید کاری کنند که رضایت رهبر به دست آید.» 

عضو خبرگان رهبری سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت و اظهار داشت:«حرکت امام و انقلاب امام از حرکت سیدالشهدا نشئت می‌گیرد. عاشورای امام حسین منشاء حرکت ما است و او است که راه را برای ما باز کرد. امام با الهام از عاشورا قیام کرد و مردم متدین هم همراهی کردند و این انقلاب به ثمر رسید.»

ایشان اضافه کرد: «امام در سه محور و مسئله عقلانیت، معنویت و عدالت حرکت می‌کرد و زیرک بود. او مخلص بود و می‌گفت کارها باید عاقلانه باشد. امام خطاب به مسئولان فرمود: رعایت عدالت را انجام دهید. به مشکلات جامعه توجه داشته و اشرافی‌گری را کنار بگذارید. در کنار مردم باشید و از آنها فاصله نگیرید. ما هرجا به حرف امام شدیم، پیشرفت کردیم و هر جا گوش ندادیم، ضرر کردیم.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها