تعداد بازدید: ۱۹۴۶
کد خبر: ۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ - 2020 19 May
فرماندار نی ریز طی پیامی روز جهانی موزه وهفته میراث فرهنگی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز ،متن پیام حمید یزدان پناه فرماندار نی ریز بدین شرح است :

 بسمه تعالی 
۱۸ ماه می مصادف با ۲۸ اردیبهشت از سوی کمیته بین‌المللی موزه‌ها (ایکوم) در تقویم جهانی به‌عنوان روز جهانی موزه نام‌گذاری شده است. موزه‌ها در عین خاموشی وسکوت آرامش بخش حاکم بر فضای فیزیکی اش زبان گویا و رسا و راویان میراث ‌فرهنگی هستند و به‌مثابه رسانه‌ای پویا، داشته‌ها و دستاوردهای دیروز ملت‌ها را به نسل امروز و فردا پیوند می‌زنند زبان موزه زبان ارتباطی فراملی است موجب ایجاد و تقویت تفاهم میان ملل و اقوام می‌شوند. 

ارتباط عمیق و تعامل سازنده و آموزنده مردم آگاه و فرهنگ دوست  شهرستان نی ریزمشکبیز با سازه‌ها و بنیادهای تاریخی و فرهنگی این کهن دیار سرافراز موجب آن شده است تا حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی در اذهان همگان نهادینه گردد.

اینجانب فرا رسیدن این روزمبارک و هفته میراث فرهنگی را به مردم فرهیخته شهرستان نی ریزبه ویژه مسئول و کارکنان اداره میراث فرهنگی صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم این دیار عزیز با داشتن آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی از جمله «مسجد جامع کبیر» که چون نگینی دراستان فارس و کشور می‌درخشد؛ همواره ایستا و مانا و با مدیریت مسئولانه‌ی شهری، این امانتِ با اصالت به آیندگان سپرده شود.

 حمید یزدان پناه
  فرماندار شهرستان نی ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها