تعداد بازدید: ۸۷۲
کد خبر: ۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ - 2020 16 May
فرماندار نی ریز بمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و روابط عمومی ادارات تبریک گفت.
حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریزبمناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در پیامی این روز فرخنده را به فعالان عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان و رابطین روابط عمومی ادارات ،نهادها و ارگانهای دولتی شهرستان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

  بسمه تعالی
 از زمانی که روابط عمومی به عنوان یکی از ارکان مدیریت وبخشی از نظام رسانه ای مطرح شده، اهمیت آن در مسوولیت ارتباطی سازمان‌ها، نمود تازه‌ای پیدا کرده است.

 روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه وارزیابی عملکرد نسبت به آگاهی بخشی  یک سازمان و ایجاد تفاهم میان سازمان‌ها و مخاطبان  نقش بی‌بدیل و تعیین کننده در شفاف‌سازی ارتباطات بین مخاطبان و مسئولان خصوصاً  با شناسایی و انعکاس مشکلات و موانع موجود و همچنین مطالبات مردم.

 روابط عمومی آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات برحق مردم، از سازمان‌ها و نهادها است.

روز ارتباطات و روابط‌ عمومی، فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات‌ اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیران دانایی ‌محور و تحول‌طلب از یک‌سو و رعایت اخلاق ‌حرفه‌ای در عملکرد خود و بهادادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگر، تلاش کرده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان‌خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بی تردید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به  نام «جهش تولید» شناخته شده است از تمامی مدیران، کارکنان حوزه روابط عمومی و خبرنگاران انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری بیش از پیش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

اینجانب فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روزملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه مدیران و پرسنل پرتلاش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض نموده وامید وارم این روز نقطه عطفی درتوسعه و تحول روابط عمومی باشد ، توفیق روزافزون همه این عزیزان رااز درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها