تعداد بازدید: ۹۸۱
کد خبر: ۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 2020 16 May
افزایش دوباره آمار ابتلا به کروناویروس در شهرستان های استان فارس و استان های همجوار به ویژه استان های جنوبی، زنگ خطری دوباره برای مردم نی ریز است.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان با اعلام اینکه بیماری کروناویروس با بازگشایی اماکن و بازارها دوباره در حال اپیدمی شدن است عنوان کرد: آمار ابتلا به این ویروس در استان فارس و استان های همجوار رو به افزایش است که نی ریز نیز از این خطر در امان نخواهد بود.

دکتر « داور آل داود» اضافه کرد: متأسفانه در دو هفته گذشته با سفید شدن وضعیت شهرستان نی ریز مردم نسبت به این بیماری بی تفاوت شدند و رعایت موارد بهداشتی در سطح شهرستان به نسبت گذشته کمتر دیده می شود.

وی با ابراز نگرانی از بی تفاوتی مردم شهرستان در مواجهه با کروناویروس اظهار داشت: لازم است مردم برای حضور در سطح شهر، بازارها، اماکن عمومی، محل کار و حتی جمع های خانوادگی ضمن رعایت فاصله، و شستن مداوم دست ها، از ماسک استفاده کنند.

این متخصص قلب و عروق افزود: روز گذشته به اشتباه در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز یک نفر به آمار ابتلای نی ریز اضافه شد که مربوط به شهرستان زرین دشت بوده و با پیگیری های لازم اصلاح شد.

گفتنی است شهرستان نی ریز تاکنون 23 مورد مثبت کرونا داشته است که با توجه به اینکه در دو هفته گذشته مورد مثبت جدیدی ثبت نشده است درحال حاضر در وضعیت سفید به سر می برد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها