تعداد بازدید: ۸۸۶
کد خبر: ۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ - 2020 03 May
کسانی که برای مسکن ملی به صورت پیامکی اعلام آمادگی نمودند، باید تا پایان بیماری کرونا صبر کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی نی‌ریز  با بیان اینکه در این مرحله ۳۰۰ نفر شامل دریافت واحدهای مسکن ملی می‌شوند گفت: پیش از این تعداد ۱۲۰ واحد به مسکن کمیته امداد امام خمینی واگذار شده است.


یاراحمدی با بیان اینکه از مشارکت‌های بخش خصوصی حمایت خواهد کرد گفت: در پی آن هستیم تا سهمیه جدیدی را بگیریم اما زمان دقیق ثبت‌نام آن مشخص نمی‌‌‌باشد.


وی مکان‌های در نظر گرفته برای ساخت این واحدها را اراضی جمال‌آباد و اطراف آن اعلام نمود.


چندی پیش معاون هماهنگی امور عمرانی استاند‌‌اری فارس د‌‌ر جلسه‌ای در استانداری گفته بود: تجربه ساخت مسکن مهر د‌‌ر فارس که د‌‌ر نهایت نارضایتی خیلی از مرد‌‌م را به د‌‌نبال د‌‌اشت، قرار است د‌‌ر طرح اقد‌‌ام ملی مسکن تکرار نشود‌‌. از این رو استاند‌‌اری پیگیری‌های لازم را برای بررسی کیفیت مصالح و پایین بود‌‌ن هزینه‌ها را آغاز کرد‌‌ه است.


محمود رضایی در این ارتباط گفت: پیرو امضاء تفاهم‌نامه بین وزارت کشور و وزارت راه و شهر سازی جهت کاهش هر چه بیشتر قیمت تمام شد‌‌ه مسکن د‌‌ر طرح اقد‌‌ام ملی مقرر شد‌‌ تا شهرد‌‌اری‌ها هنگام صد‌‌ور پروانه ساخت تخفیف ٥٠ تا ١٠٠ د‌‌رصد‌‌ی را لحاظ کنند‌‌.


محمود‌‌ رضایی افزود‌‌: متقاضیان واجد‌‌ شرایط د‌‌ر این طرح از تسهیلات حد‌‌اکثر ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن هم برخورد‌‌ار خواهند‌‌ شد‌‌.


طبق پیش بینی‌های رسمی قرار است از محل این طرح حد‌‌ود‌‌ ٥٠ هزار واحد‌‌ د‌‌ر استان فارس ساخته شود‌‌.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها