تعداد بازدید: ۱۸۱۹
کد خبر: ۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸ - 2020 03 May
نگاهی به کارنامه نسرین نصرتی:
«نسرین نصرتی» یکی از بازیگران پرطرفدار سریال پایتخت است که با نقش «فهیمه» در میان مردم شناخته شد و به محبوبیت رسید.

این بازیگر کشورمان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با سریال «تا ثریا» به تلویزیون آمد و در چندین فیلم و سریال به ایفای نقش پرداخت اما بازی در نقش فهیمه در سریال پایتخت نقطه عطفی در کارنامه هنری خانم بازیگر بود که از پایتخت٢ همراه خانواده پایتخت شد و یکی از نقش‌های محوری این سریال را برعهده گرفت.
نصرتی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۵ در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

ناگفته‌های نصرتی
- حضورش در عرصه بازیگری بصورت کاملاً اتفاقی صورت گرفت؛ به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال ٨٠ بعنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای وی بازی کرد و مورد اقبال قرار گرفت و همین‌طور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد.


- نسرین نصرتی در سال ١٣٨٨ با «سام پاک‌پیکار» ازدواج کرد، آشنایی‌اش در یک مهمانی خانوادگی شروع شد و بعد از ١٠ سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.


- این زوج در آبان سال ١٣٩٥ صاحب یک دختر بنام سوفی شد.


- همسرش بازیگر نیست و فعالیت حرفه‌ای‌اش در مورد هنر نمی‌باشد.


- او در مورد کم کاری‌اش می‌گوید: من آدم کم‌کاری هستم و دلم می‌خواهد نقش‌هایی را که بازی می‌کنم انتخاب کنم به همین خاطر بازی در هر نقشی را نمی‌پذیرم و ترجیحم این است در آثاری حضور پیدا کنم که از هر جهت آن را دوست داشته باشم.


- زمانی که سر کار نیستم، در خانه به زندگی شخصی و روزمره‌ام می‌پردازم، من زندگی شخصی بسیار ساده و در عین حال صمیمی دارم و از این سبک زندگی بسیار لذت می برم.


- علیرغم لهجه خوب شمالی و استان مازندران او شمالی نیست و اهل تهران می‌باشد.


نصرتی در این باره می‌گوید: مادر من گیلانی است، ولی واقعاً مازندرانی نیستم و کسی هم در اطرافم نبود که مازندرانی صحبت کند.


- صداقت و پاکی که در این سریال پایتخت برایم بسیار دلنشین بود و وقتی آقای مقدم مرا برای بازی در پایتخت دعوت کرد، بلافاصله قبول کنم، ولی با لهجه مشکل داشتم. خاطرم هست که این مشکل را با محسن تنابنده در میان گذاشتم و او گفت، نسرین نصرتی فقط شبکه طبرستان را ببین و سعی کن یاد بگیری.


- او در مورد رفتار مردم شمال می‌گوید: رفتار مردم محترم و دوست داشتنی این خطه از کشور نسبت به ما سراسر لطف و خوبی است. ثانیه‌ای حاضر نمی‌شوند اوکیشن را ترک کنند. به آنها می‌گوییم سریال الان از تلویزیون پخش می‌شود بروید از تلویزیون ما را ببینید، نمی‌روند و لوکیشن را به هیچ عنوان ترک نمی‌کنند. یکی از محاسن کار این است که در کنار شمالی‌های عزیز این سریال را ضبط می‌کنیم و این بسیار برای من خوشحال کننده است.

آثار سینمایی
مأموریت غیرممکن، آینه، محمد رسول‌الله، سیب سنجد، پانزده و یک روز، زخم شانه حوا، حکمت پنهان، شهر زیبا  و عطش

آثار تلویزیونی
روشنایی‌های شهر، رو به آسمان، و خداوند عشق را آفرید، معصومه، کارآگاهان، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، تا ثریا، سی امین روز، پایتخت، درآغاز یک روز، قرعه، وقت صبح.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها