تعداد بازدید: ۹۰۲
کد خبر: ۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 2020 01 May
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز در پیامی از عموم مردم جامعه و مسئولان در پیشگیری از شیوع کروناویروس قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» با بیان اینکه مردم نی ریز همکاری مثال زدنی در مقابله با کرونا در این شهرستان داشته اند عنوان کرد: مسئولان نهادهای دولتی و خصوصی نیز پا به پای مردم در راستای پیشگیری از این بیماری گام برداشتند که جای تقدیر دارد.

وی با تأکید به ایثار و از خود گذشتگی تمامی کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان، پرستاران و نیروهای اورژانس و قدردانی از تلاش این افراد، افزود: در این بین نباید از تلاش شبانه روزی کارکنان بهداشتی و نیروهای آزمایشگاهی غافل بود.

این متخصص قلب و عروق در ادامه به مردم هشدار داد که اضافه نشدن موارد مثبت در یک هفته اخیر در شهرستان به منزله پایان یافتن کرونا نیست و گفت: هنوز افراد مثبت ناقل بدون علامت و مسافران ناقل بیماری بدون علائم ممکن است در شهرستان حضور داشته باشند.

او اضافه کرد: لازم است مردم برای حضور در سطح شهر از ماسک استفاده کنند و از تماس دست ها به صورت خودداری نموده و دست های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند. 

گفتنی است در شهرستان نی ریز تاکنون 23 مورد مثبت ابتلا به کرونا ویروس ثبت شده است که یک نفر فوتی، 18 نفر بهبود و چهار نفر نیز در حال سپری دوران قرنطینه خود هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها