تعداد بازدید: ۸۲۹
کد خبر: ۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 2020 28 April
اولین جلسه پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی نی ریز در سال جدید برگزار شد.
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز  با بیان اینکه به لطف بارش های الهی، امسال پوشش مرتعی و علوفه ای به صورت فزاینده ای رشد کرده است گفت: با فرارسیدن فصل گرما ضرورت برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه در خصوص مقابله با آتش سوزی های احتمالی الزامی است .

حامد جمالی افزود: پس از بررسی های فنی و تخصصی، مناطق با ریسک خطر بالای آتش سوزی در عرصه های منابع طبیعی شهرستان شناسایی و راه های پیشگیری برای هر منطقه به صورت جداگانه مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از ابزارهای قدرتمندبه منظور اطلاع رسانی فوری، بهره بردن از فضای مجازی است و لذا مقرر شد از این مزیت برای هماهنگی گروه های اطفاء حریق و اطلاع رسانی به موقع در مواقع بحرانی استفاده شود .

این مقام مسئول تصریح کرد : با هماهنگی دادستان نی ریز راه های ورودی به یکی از مناطق با ریسک خطر بالای آتش سوزی در شهرستان که در سال های اخیر چندین فقره آتش سوزی در آن رخ داده است مسدود شد و رفت و آمد به آن نیز کنترل می شود .

 او در پایان اعلام کرد: اطلاع رسانی از طریق نصب بنر در مناطق با خطر بالای آتش سوزی نیز از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است .

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها