تعداد بازدید: ۱۰۹۵
کد خبر: ۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ - 2020 20 April
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز از مثبت شدن تست کووید 19 دو فرد دیگر در شهرستان نی ریز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» با اعلام این خبر گفت: از این دو فرد یکی جوان و دیگری میانسال بوده است که در حال حاضر حال عمومی این افراد خوب است و تحت مراقبت هستند.

او با تأکید به اینکه مردم باید بدانند هنوز مشکلات کروناویروس وجود دارد عنوان کرد: روزانه نزدیک به 1500 نفر به آمار کشوری اضافه می شود و تعداد زیادی از هموطنانمان بخاطر این بیماری جان خود را از دست می دهند.

دکتر آل داود اضافه کرد: همه ما شاهد مشکلات اقتصادی مردم هستیم ولی با توجه به شیوع این بیماری در تمامی کشورهای دنیا مجبور به اجرای طرحی هستیم که کمترین میزان تلفات و مشکلات اقتصادی را برای مردم ایجاد کند که این طرح به نام فاصله گذاری اجتماعی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان و هر ارگان دولتی بدون همکاری مردم در انجام وظایف خود موفق نخواهد بود گفت: باید هر فرد خود یک مأمور بهداشتی باشد و برای حفظ سلامتی خود و جامعه اقدام نماید که شبکه بهداشت و درمان نیز به مانند گذشته انجام بازرسی ها، آموزش و خدمت رسانی به مردم را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

این متخصص قلب و عروق همچنین ضمن تأکید به کمک خیرین در راستای خرید دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهدا گفت: مردم نی ریز به استان فارس نشان دادند که چقدر به سلامتی خود اهمیت می دهند و خوشبختانه خیرین و مسئولان شهرستان نیز خوش درخشیدند که تاکنون مبلغ قابل توجهی جمع آوری شده است.

او اضافه کرد: هرچند هنوز مبلغ کافی برای خرید دستگاه جمع آوری نشده است اما در این شرایط اقتصادی که بخاطر شیوع کرونا ویروس به وجود آمده است این ازخود گذشتگی مردم قابل ستایش است.

دکتر آل داود در ادامه به آیه « و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا؛ هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویی همه مردم را نجات داده است » اشاره کرد و اظهار داشت: مردم هزینه مراسمات مذهبی، شادی و حتی عزاداری خود را برای کمک به بهداشت و سلامت جامعه اختصاص دادند که ضمن داشتن اجر و ثواب اخروی، بسیار جای قدردانی دارد.

گفتنی است با اضافه شدن این دو فرد آمار مبتلایان در نی ریز به 21 نفر رسیده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها