تعداد بازدید: ۱۷۲۶
کد خبر: ۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰ - 2020 04 April
روند افزایشی مبتلایان در چند روزه گذشته در فارس، حاکی از ورود به مرحله افزایشی مبتلایان به این بیماری می باشد.
فارس در مرحله جدیدی از این بیماری قرار گرفته و این زنگ خطری برای تمامی شهرستانها می باشد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، رئیس شبکه بهداشت و درمان با اشاره به اینکه متأسفانه در چند روز گذشته شاهد افزایش تعداد ابتلای روزانه به کرونا در فارس بوده ایم، به مردم هشدار داد، نی ریز نیز از این شرایط مصون نخواهد ماند و ممکن است شاهد افزایش آمار ابتلا در این شهرستان باشیم.


دکتر « داور آل داود» با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون همکاری و تلاش مردم نی ریز در پیشگیری از شیوع این ویروس مانع از افزایش آمار ابتلا شده است، تأکید کرد: مردم نباید با خوش بینی به ثابت بودن آمار ابتلا در شهرستان از رعایت موارد بهداشتی و اصول قرنطینه دست بکشند.


وی با ابراز تأسف از 111 نفر ابتلای امروز در فارس، به مردم نی ریز توصیه کرد که با پایان یافتن تعطیلات نوروزی و بازگشت جمعی از مسافران به شهرستان، ممکن است شاهد افزایش آمار نی ریز باشیم.


او در پایان از بی علامت بودن بعضی افراد مبتلا در شهرستان و مشخص نبودن مکان رفت و آمد آن ها هشدار داد و از عموم مردم خواست تا به ادامه قرنطینه توجه داشته باشند.


شهرستان نی ریز تا کنون پنج مورد مثبت کرونا ویروس داشته که یک نفر فوت شده و چهار نفر دیگر نیز با رسیدن به شرایط بهبودی به جامعه بازگشته اند.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها