تعداد بازدید: ۱۷۳۴
کد خبر: ۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ - 2020 01 April
بنابر اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نخواهد شد.
در این اطلاعیه آمده است: نظر به اینکه انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا فعالان صنعت چاپ و توزیع خواهد بود و این روند ممکن است به‌صورت بالقوه به شیوع بیشتر بیماری منجر شود لذا در راستای عمل به الزامات طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با  کرونا، نسخه کاغذی نشریات  تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد.

بر این اساس مقرر است رسانه‌های مکتوب برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر، تمام ظرفیت خود را درفضای برخط و شبکه‌های اجتماعی بکار گیرند.

بنابراین تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی تمامی روزنامه‌ها و مجلات کشور و از جمله هفته‌نامه نی‌ریزان فارس چاپ نمی‌شود. 

نشانی اینترنتی هفته‌نامه نی‌ریزان فارس neyrizanfars.ir است.

خوانندگان گرامی می‌توانند شنبه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح صفحات نی‌ریزان فارس را روی سایت مشاهده و مطالعه فرمایند. به محض رفع این محدودیت، چاپ نسخه کاغذی ادامه خواهد یافت.

بدیهی است اخبار آنلاین همچنان از راه‌های زیر قابل دریافت است:

پایگاه خبری هورگان به نشانی: hourgan.ir (و کانال تلگرام و اینستاگرام)

صفحه اینستاگرام و تلگرم نی‌ریزان فارس به نشانی: neyrizanfars

شماره‌های تماس: 09178001808 - 09177315146

توییت وزیر ارشاد درباره فعالیت نشریات کاغذی در دوران طرح فاصله‌گذاری اجتماعی:

نشریات کاغذی تا نوروز فعالیت داشتند. طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اغلب مشاغل را ممنوع کرد. مرحله اول آن تا 15 فروردین بود که روزنامه‌ها تعطیل بودند و چون قرار شد تا 20 فروردین ادامه یابد، در این چند روز منتشر نمی‌شوند ولی فعالیت آنها و رسانه‌های الکترونیکی در فضای مجازی ادامه دارد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها