تعداد بازدید: ۳۰۴۱
کد خبر: ۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ - 2016 27 November
یک فروند بالگرد متعلق به شرکت نفت بامداد امروز یکشنبه 7 آذر در دریای خزر سقوط کرد.
به گزارش هورگان و به نقل از خبرگزاری ایرنا: فرماندار بهشهر گفت که یک فروند بالگرد متعلق به شرکت نفت بامداد امروز یکشنبه در دریای خزر سقوط کرد.
 
سیدخالق سجادی افزود : این بالگرد پنج سرنشین داشت که هنوز از سرنوشتشان خبری در دست نیست.
 
وی گفت که این بالگرد ساعت سه بامداد امروز برای حمل مصدوم به سکوی نفتی امیر کبیر رفته بود که پس از بلند شدن برای برگشت دچار نقص فنی شد و سقوط کرد.
 
تاکنون لاشه بالگرد و جسد 2 سرنشین آن پیدا شده است
 
 مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت : بالگرد شرکت ملی حفاری نفت ایران ساعت 46 دقیقه بامداد امروز به سمت ساحل در حرکت بود که در 20 کیلومتری بندر امیرآباد در دریا سقوط کرد .
 
به گفته اکبری تاکنون لاشه و جسد 2 سرنشین آن پیدا شده است.
 
وی با اشاره اینکه این بالگرد 5 سرنشین داشته است افزود : بالگرد جمعیت هلال احمر مازندران برای امدادرسانی و یافتن پیکر 3 سرنشین دیگر اعزام شده است.
 
جزئیات سقوط بالگرد MI17 در دریای خزر
 
معاون عملیات سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: جستجو در میان لاشه بالگرد اجاره ای شرکت نفت خزر برای یافتن جنازه 5 سرنشین ان ادامه دارد.

شاهین فتحی اظهار داشت: صبح امروز(یکشنبه) مفقود شدن یک فروند بالگرد MI17 یکی از ارگان های نظامی که در اجاره شرکت نفت خزر بود به هلال احمر استان مازندران اعلام شد. بلافاصله تیم های امدادی به محل حادثه اعزام و در سواحل خزر اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از دقایقی جستجو لاشه بالگرد در چند کیلومتری ساحل بهشهر کشف شد و تیم های امدادی در همان لحظات اولیه توانستند دو جنازه را از آب بیرون بکشند.

به گفته فتحی مسئولان شرکت نفت خزر اعلام کردند این بالگرد حامل 5 سرنشین و خدمه بود در حال حاضر تلاش برای یافتن سه جنازه دیگر در محل سقوط و در میان لاشه بالگرد ادامه دارد.

سرپرست سازمان امدادو نجات هلال احمر تاکید کرد: تیم های غواصی هلال احمر در محل سقوط حضور دارند.
 
جسد ۵ سرنشین حادثه سقوط بالگرد در دریای خزر کشف شد
 
فرماندار بهشهر گفت: جسد پنج سرنشین بالگرد سقوط کرده در دریای خزر پیدا شده است.

خالق سجادی اظهار داشت: جسد هر پنج سرنشین بالگردی که صبح امروز در دریای خزر سقوط کرده بود، پیدا شده است.

وی اظهار داشت: صبح امروز پس از اعلام اینکه یک مصدوم در سکوی نفتی نفت خزر در بهشهر وجود دارد یک فروند هلی کوپتر برای نجات این مصدوم به سکو اعزام شد که در همان دقایق اولیه در دریا سقوط کرد.

این دومین بالگردی است که سال جاری در مازندران سقوط می کند، اولین بالگرد مربوط به اورژانس مازندران بود که در جریان امدادرسانی در حوزه آمل براثر برخورد با سیم برق دچار سانحه و سقوط شده است.




به گزارش  عصر ایران، اسامی کشته شدگان حادثه سقوط یک فروند بالگرد در دریای خزر به شرح زر است.

1 . حسن محمدی
2 . حسین جعفرزاده
3 . غلامرضا میرزایی
4 . رضا سانقلی (تکنسین پرواز)
5 . مهرداس (مصدومی که در این سانحه جان باخت)


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها