تعداد بازدید: ۱۲۵۶
کد خبر: ۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ - 2020 25 March
بر اساس تصمیم شورای ترافیک شهرستان نی ریز تمامی ورودی های شهر به جز یک مسیر بسته شد.
فرماندار شهرستان نی‌ریز در گفتگو با ما اعلام کرد: علیرغم اینکه غربالگری در ورودی‌های کرمان و یزد انجام می‌شد اما شاهد ورود مسافران نوروزی به شهر نی‌ریز بودیم.

بنا بر این در جلسه شورای ترافیک که  ۶ فروردین‌ماه برگزار شد، مصوب گردید تا تمامی ورودی‌های شهر نی‌ریز بسته شوند و تنها یک مسیر برای ورود به شهر مشخص گردد.

همچنین پلیس راهور نیز در این رابطه به مسافران تذکر خواهد داد که هیچگونه خدماتی در شهر نی‌ریز به مسافران نوروزی ارائه نمی‌شود.

حمید یزدان‌پناه همچنین درخصوص دغدغه بازگشت اتباع افغانی به شهر نی‌ریز گفت: در این رابطه قرار شد با همکاری اداره صمت، شرکت شهرکهای صنعتی، دادستانی و نیروی انتظامی به صورت مستمر در مکان‌هایی که اتباع افغانی مشغول به کار هستند مثل شهرک سنگ حضور یابند و تذکرات لازم را به آنان بدهند.

وی همچنین در مورد بسته شدن تفرجگاه‌های شهر نی‌ریز گفت: در این رابطه اولویت ما سلامت مردم می‌باشد و با توجه به اینکه مشاهده شده بود چند خانواده با هم برای حضور در تفرجگاه‌ها شرکت می‌کنند این تصمیم گرفته شد و بر  تفرجگاه‌هایی مثل پلنگان، آسیاب آبادزردشت، لای‌حنا، بید بخون و... مسدود شدند؛ هر چند تردد باغداران و انجیرکاران با موتورسیکلت در آن مسیرها امکان‌پذیر است.

یزدان‌پناه همچنین در خصوص تعطیلی دیگر مشاغل گفت: بنا به دستور ریاست جمهوری فعلاً مشاغل غیرضروری تعطیل خواهند بود و اگر اقدام به باز نمودن مکان‌های خود نمایند پلمپ خواهد شد و اماکن ضروری با محدودیت‌های بهداشتی فعلاً باز خواهند بود.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها