تعداد بازدید: ۹۸۱
کد خبر: ۷۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵ - 2020 20 March
۳۷۱ میلیون ریال جهت تهیه بسته بهداشتی مقابله با کرونا ویروس به سالمندان زمین گیر، بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت اختصاص یافته است.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز، مهدی درویش زاده رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز عنوان نمود مبلغی بالغ بر ۳۷۱ میلیون ریال جهت تهیه بسته بهداشتی مقابله با کرونا ویروس به سالمندان زمین گیر، بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت اختصاص یافته است .

درویش زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا و خطر آن برای مددجویانی که دارای سیستم ایمنی ضعیف‌تر و بیماری های زمینه ای هستند، عنوان نمود : مبلغ ۳۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات ارتقای شاخص های بهداشتی مددجویان برای تهیه بسته بهداشتی حمایتی شامل ماسک، ژل ضد عفونی کننده و صابون مایع به حساب ۱۰۶ نفر از مددجویان واجد الشرایط واریز گردید.

مهدی درویش زاده با ابراز نگرانی نسبت به آسیبهایی که به اقشار نیازمند از کمیابی و کمبود اقلامی نظیر ماسک و ژل ضد عفونی وارد می شود، گفت: امیدواریم که خیران گرانقدر و نیکوکاران خیر اندیش در این زمینه نیز با کمک به این نهاد بار مشکلات و نگرانی ناشی از این ویروس جدید را برای مددجویان به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج، کاهش دهند.

درویش زاده خاطر نشان کرد این نهاد مقدس آماده دریافت اقلام ضدعفونی و بهداشتی جهت نیازمندان تحت حمایت می باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها