تعداد بازدید: ۲۰۱۰
کد خبر: ۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ - 2020 15 March
معرفی سریال‌های نوروزی تلویزیون:
نوروز ١٣٩٩ امسال متفاوت‌تر از همیشه خواهد بود و تماشای تلویزیون و در خانه ماندن به همگان توصیه شده‌ است.

در این راستا سیمای جمهوری اسلامی ایران سریال‌های نوروزی خود را برای ٤ شبکه ١، ٢، ٣ و ٥ به شرح زیر اعلام نمود:


شبکه یک: پایتخت ٦
١٥ قسمت/ ساعت پخش: ٢٢:١٥
سیروس مقدم کارگردان باسابقه تلویزیون فصل ششم از مجموعه تلویزیونی «پایتخت» را برای نوروز ۹۹ تدارک دیده است. «پایتخت» ویژگی‌های خاص و متفاوتی دارد که مخاطبان هر ساله منتظر ساخت این سریال هستند.


در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، مهران احمدی، بهرام افشاری و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند و علی‌رضا خمسه در نقش «بابا پنجعلی» حضور نخواهد داشت.


تاکنون مجموعه تلویزیونی «پایتخت» توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خود کسب کند و باید دید که قسمت ششم هم به همین شکل خواهد بود؟!


شبکه دو: کامیون
٣٠ قسمت/ ساعت پخش: ٢١:٣٠
سید مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «تگزاس ۲» که در ردیف پرفروش‌ترین‌های اکران سال ۹۸ قرار داشت سریالی با نام موقت «کامیون» را برای شبکه دو کارگردانی می‌کند. این سریال در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود و از ابتدا تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.


مجموعه طنز «کامیون» درباره یک پیشکسوت فوتبال است که مدتی روی کامیون باربری کار می‌کند و پس از آشنایی با سه دانشجو که صاحب‌خانه به دلیل مشکلاتی اثاثیه‌شان را به خیابان ریخته است، درگیر ماجرا‌هایی می‌شود.


مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، نادر سلیمانی، بیتا سحرخیز، فرهاد بشارتی، سپند امیرسلیمانی، و... از بازیگران اصلی این سریال نوروزی محسوب می‌شوند.


شبکه سه: دوپینگ
١٥ قسمت/ ساعت پخش: ٢٠:٤٥
شبکه سه سیما امسال نیز چند گزینه برای نوروز ۹۹ دارد، اما جدی‌ترین آن تولید سریال کمدی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی است.


فیلم سینمایی «خجالت نکش» با همکاری قبلی رضا مقصودی و سید امیر پروین حسینی در سینما بود.


براساس شنیده‌ها، شبنم مقدمی، هادی حجازی‌فر و محمد بحرانی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.


اطلاعات چندان زیادی در مورد داستان این فیلم منتشر نشده است اما با توجه به اسامی بازیگرانی که از این فیلم به بیرون درز کرده است می‌توان گفت که این فیلم با داستان طنز و کمدی با هنرمندی جمعی از بازیگران سریال هیولا روی آنتن می‌رود.


شبکه پنج: میانبر
٣٠ قسمت/ ساعت پخش: ٢٣:٠٠


سریال میانبر که این روزها از شبکه پنج پخش می‌شود، قرار است در نوروز نیز  ادامه داشته باشد.


یزدان فتوحی و امیر نوری کارگردانی این سریال را بر عهده داشته‌اند.


غلامرضا نیکخواه، کمند امیر سلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، جمید نیک نبرد، آرش نوذری و اشکان اشتیاق بازیگران این مجموعه هستند.


داستان در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه‌رو هستند. با انتخاب مدیر ساختمان با مشکلات جدیدی روبرو می‌شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می‌خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب‌های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها