تعداد بازدید: ۱۱۴۴
کد خبر: ۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ - 2020 11 March
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد:
ثبت نام بدون ظرفیت خواهد بود، جای هیچ نگرانی نیست.
جعفر زاهدی مديركل راه و شهرسازي استان فارس گفت: مرحله دوم ثبت نام اقدام ملی در استان فارس ازروزپنج شنبه٢٢ اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رساني اداره  كل راه وشهرسازي استان فارس، جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ، با اعلام زمان ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس اظهار داشت: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام در استان می توانند از ساعت ١٠صبح  روز پنجشنبه۲۲ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: در  روز زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ هم استانیهای عزیزنگرانی و دلهره ای نداشته باشند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و .... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد.

زاهدی همچنین گفت: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده اند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود:  متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گيرند
 مدير كل اداره کل را ه و شهرسازي فارس گفت امکان ثبت نام از طریق پیامک هم وجوددارد.

جعفرزاهدي افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد. 

 وی اضافه کرد: متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً از يكي از روش‌هاي سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پيامكي ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده نمایند. 

مديركل راه و شهرسازی استان فارس عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲/12/1398 از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند وي ادامه داد: بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهدپذيرفت .

 وی اضافه کرد: متقاضيان براي ثبت نام در طرح اقدام ملي مسكن، صرفاً از يكي از روش‌هاي سامانه طرح اقدام ملي مسكن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پيامكي ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده نمایند. 

زاهدی همچنین گفت: زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان فارس نسبت به این مساله اقدام خواهد کرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها