تعداد بازدید: ۲۰۱۲
کد خبر: ۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۸ - 2020 11 March
وزیر ورزش و جوانان به مدیران کل استان های سراسر کشور دستور داد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی تمامی اماکن ورزشی تا پایان سال ترتیبی اتخاذ شود تا اجاره بها تا پایان سال جاری از مستاجرین اخذ نشود.

 در نامه وزیر ورزش و جوانان آمده است: با توجه به اطلاعیه شماره پنج ستاد مقابله با کرونا در ورزش در زمینه تعطیلی تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی تا پایان امسال و با توجه به ابلاغیه معاون توسعه مدیریت و منابع در باره تاثیر حوادث قهری بر قرارداد اجاره، مبلغ اجاره بهای اماکن و باشگاه‌های ورزشی از تاریخ تعطیلی باشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تا پایان سال جاری از مستاجران اخذ نشود.

 در صورت تداوم شرایط موجود پس از بررسی شرایط و مقتضیات روز و هماهنگی با مراجع مربوطه، تصمیم لازم اتخاذ و نتایج حاصله توسط وزیر ورزش ابلاغ خواهد شد. 

 در خصوص باشگاه‌های بخش خصوصی نیز  از مالکان تقاضا کردیم مانند دیگر صنوف که از ابتدای شیوع بیماری کرونا نهایت همکاری را داشتند، در مدتی که اماکن ورزشی تعطیل است از مستاجران اجاره بها دریافت نکنند که این امر مورد استقبال قرار گرفت و بسیاری از مالکان در این زمینه ما را همراهی کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها