تعداد بازدید: ۱۴۹۶
کد خبر: ۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ - 2020 09 March
شورای تأمین شهرستان نی‌ریز، امروز برای پیشگیری از کرونا تشکیل جلسه داد.
برابر گزارش و پیشنهاد کمیته شهرستانی پیشگیری از بیماری کرونا  و تصمیم مورخ 19/۱۲/98 شورای تأمین شهرستان نی‌ریز و در راستای حفظ سلامت شهروندان ومردم عزیز  مقرر گردید:   

۱- فعالیت کلیه اصناف به جز نانوایی‌ها، میوه فروشی، قصابی، مرغ‌فروشی، سوپرمارکت، داروخانه‌ها و لوازم بهداشتی با محدودیت فعالیت زمانی ۸صبح تا ۲۰ (۸ شب)  انجام خواهد شد.

۲- کلیه فروشگاه‌های تعاونی مصرف دولتی (فرهنگیان، جهاد کشاورزی، کارکنان سیمان سفید) و غیردولتی اعم از هایپر مارکتها، سوپرمارکتهای بزرگ ، افق کورش و... فعالیتهایشان محدود و از ساعت ۹صبح تا ۱۸ بعد از ظهر خواهد بود. (فروشگاه‌ها تلاش کنند خدمات خود را به صورت پیک موتوری انجام دهند).

۳- حضور دسته‌جمعی (چند خانواده) در تفرجگاه‌های شهرستان ممنوع می‌باشد.

۴- در راستای ایجاد شور و نشاط جوانان، مراسم  چهارشنبه پایان سال در مکان پیش‌بینی شده توسط نیروهای امنیتی و انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در یکی از تفرجگاه‌ها  برگزار خواهد شد.

۵- برای رعایت بهداشت شهروندان، تمام نانوایی‌ها باید حتماً از دو کارگر نانوایی برای (دریافت پول و تحویل نان) به مشتریان اقدام نمایند.

۶- هرگونه فعالیت شستشوی لباس، ملزومات منزل مثل پتو، فرش، موکت و ... در محل تفرجگاه‌ها ممنوع می‌باشد.

۷- پایانه مسافربری ملزم است سرویس‌های مسافربری برون  شهرستانی خود به مقاصد شیراز، جهرم، فسا و دیگر نقاط از جمله تهران و یزد و... را محدود نماید. سرویس رفت به شیراز روزانه ۴مورد، سرویس به تهران یک مورد در هفته و یزد حداکثر دو تا سه مورد انجام شود.

اداره راهداری و حمل و نقل نسبت به اجرای تصمیم فوق نظارت و در صورت لزوم برای کاهش یا افزایش سرویس با هماهنگی فرمانداری پیگیری نماید.
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
-
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۰
0
0
باسلام
فکر کنم قبل از کرونا مغازه ها ساعت 9صبح باز می کردند حالا شده 8صبح جالبه........ عجب تصمیمی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها