تعداد بازدید: ۸۳۹
کد خبر: ۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ - 2020 08 March
سرمقاله
غلامرضا شعبانپور مدیر مسئول

روز پدر برهمه  رادمردان تلاشگر و امیدآفرین مبارک باد.


 نگاه سنتی پدر را  نان‌آور خانه، سایه بالای سر، تکیه‌گاه خانواده  و ... می‌داند.


 جامعه‌شناسان، خانواده بدون پدر را خانواده ناقص می‌‌دانند؛البته همینطور اگر مادر نباشد. نقش پدر در شکل‌گیری شخصیت فرزندان، بالارفتن میزان اعتماد به نفس آنها، تربیت و نظارت مستقیم و غیرمستقیم بر فرزندان، مشاوری خوب برای خانواده، تأثیر بی‌بدیل در ازدواج فرزندان، اتکای اقتصاد خانواده به او، نوع شغل او  و تأثیر مثبت و منفی آن  بر خانواده و ... تردیدناپذیر است.


بی‌دلیل نیست که تحمل مرگ پدر بسیار سنگین است و اعضای خانواده پس از رحلت پدر به عالم ملکوت با تمام وجود جایگاه خالی و پر نشدنی او را حس می‌کنند. از این جهت باید در کنار همه نعمتهای بسیار بزرگی که خداوند به انسان عطا کرده به نعمت وجود پدر توجه ویژه داشت و همیشه شکرگزار این نعمت بود.


 یکی از مصادیق شکرگزاری - که باید گفت حداقل است-  پاسداشت علنی، گرم و اثربخش روز پدر به طور عملی است.  حداقل این است که باید در این روز بر دستان تلاشگر و زحمتکش پدر بوسه زد. با زبان خدادادی و با بهترین واژه‌ها و الفاظ از او تشکر کرد...

اگر به رحمت خداوند رفته برای شادی روحش در عالم ملکوت فاتحه بخوانیم،  بر تربیت  پاکش حاضر شویم و از خداوند برای او طلب غفران و آرامش کنیم.
یاد و نام همه پدران مسئولیت‌پذیر، مهربان، مدیر، پرتلاش و خانواده دوست گرامی باد.


 خداوند روز به روز توان جسمی، روحی و روانی بیشتری به آنها دهد. روح پدران عروج کرده به عالم ملکوت در اعلی‌علیین شاد باد.
شاد و سالم و موفق باشید


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید.
قسمت .جهان سوم کجاست. در هفته گذشته خیلی خیلی زیبا و جالب بود لطفا از نویسنده متفکر آن بگویید آن موضوع را بارها و بارها ادامه دهد. خیلی ممنون
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها