تعداد بازدید: ۱۳۵۲
کد خبر: ۷۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 2020 05 March
همزمان با سراسر کشور ، مراسم روز درختکاری درنی ریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی ریز، آئین درختکاری وکاشت نهال صبح امروز پنج شنبه 15 اسفند 98 همزمان با هفته منابع طبیعی ، با حضور حمید یزدان پناه فرماندار شهرستان نی ریز، مهندس میرزایی معاون امور عمرانی فرمانداری ، مهندس فرغت شهردار نی ریز، اعضای شورای شهرو جمعی از مسئولین  ومردم در بولوار ولایت برگزار شد.

 در این مراسم فرماندار نی ریزضمن تبریک و تهنیت میلاد امام محمد تقی (ع )و 15اسفند روز درخت ودرختکاری ، با اشاره به اهمیت توجه به مراتع و درختان عنوان داشت: درختکاری و توجه به طبیعت و درختان نباید محدود به همین یک روز باشد ، باید در طول سال نیز به این مناسبتها توجه ویژه داشت،  چون امروزه سلامت جامعه ما در گرو وجود این مراتع ، درختان و جنگل ها است.

یزدان پناه در ادامه  بر ضرورت مشارکت  مردم در همه ابعاد اجتماعی و فرهنگی وتبدیل فرهنگ درخت کاری به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه تاکید و افزود: اگرمشارکت و فرهنگ میان مردم در حفظ و نگهدار ی محیط زیست  و آینده نگری نباشد ،عملا تلاش مسئولین قابل اجرا نخواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان هر کدام نهالی را به یاد شهدا شهرستان و سردار شهدا کشور شهید سلیمانی غرس و آبیاری کردند.



نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها