تعداد بازدید: ۸۱۳
کد خبر: ۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ - 2020 01 March

اداره کتابخانه‌های عمومی - فرمانداری
صاحبخانه‌ای که کتابخانه احمد نی‌ریزی در آنجا  مستقر بود، خانه‌اش را تحویل گرفته و این کتابخانه در شرف تعطیلی است. از شما خواهش می‌کنیم هر کاری می‌توانید انجام دهید تا این مجموعه فرهنگی در محله ما تعطیل یا به جایی دیگر منتقل نشود. باور کنید دارم با گریه می‌گویم؛ شما نمی‌دانید چقدر مردم محله سادات و مخصوصاً زنان و کودکان از آن استقبال می‌کردند. ما در این محله‌ی کمتر برخوردار هیچ امکانات تفریحی و فرهنگی نداریم. خواهش می‌کنم این را هم از ما نگیرید.


جوابیه قُل‌مراد:
این را مقایسه کن با خبر زیر و خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!!


محاکمه یک مادر سوئدی به دلیل پوسیدگی دندان فرزندش
دستگاه قضائی سوئد یک زن را به دلیل عدم توجه به بهداشت دهان و دندان فرزندش تحت تعقیب قرار داد.


روزنامه‌های سوئد خبر دادند این زن به اتهام بد رفتاری و اهمال در بهداشت فرزندش تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. معاون دادستان در این رابطه گفت: این زن برای ٤ سال مسئولین بهداشت را فریب داده و ادعا می‌کرد بر مسواک زدن فرزندش نظارت دارد اما شرایط دندان‌های این کودک به حدی  بدتر شد که ١٦ دندانش را از دست داد.


به گفته معاون دادستان، مادر به عنوان تنها قیم این کودک مسئولیت کامل این سوء تدبیر را متحمل و مجازات خواهد شد./ اعتمادآنلاین
نتیجه‌گیری نهایی: من رفتم بخوابم. شب بخیر.

فرمانداری - ناحیه نفت
اینجانب دارای یک باغ در حاشیه شهر نی‌ریز هستم و برای دریافت سهمیه نفت سفید به جهاد کشاورزی مراجعه کردم. پس از بررسی نیاز اینجانب، ٢٢٠ لیتر سهمیه برای من در نظر گرفتند و مرا به ناحیه نفت معرفی کردند. ولی ناحیه نفت گفت فقط ٧٥ لیتر نفت به شما می‌دهیم. اعتراض کردیم، گفتند جهاد کشاورزی باید تأیید کند که شما چند نفر هستید. جهاد کشاورزی هم می‌گوید ما قانونی نداریم که تعداد نفرات را مشخص کنیم. با این بنزین ٣ هزار تومانی دائم مرا به این اداره و آن اداره پاسکاری می‌کنند.


جوابیه قُل‌مراد:
مسئولی که در اتاقهای اداره‌ و خانه‌اش گاز وصل است دیگر غم بی‌نفتی را نمی‌فهمد. به نظر حقیر باید قانونی باشد که جایی مثل شرکت نفت را با نفت سفید گرم کنند و هر هفته مجبور باشند بروند حواله نفت بگیرند و با ٢٠ لیتری نفت بخرند و از سهمیه‌اشان کم کنند تا درد را بفهمند. همچنین است آب اداره آبفا روستایی و شهری باید چند روزی یک بار وصل شود؛ و کوچه‌ای که خانه اعضای شورا و شهرداری در آن است آسفالت نباشد.


حتی مقرر کنند در کارخانه‌ها، تا حقوق کارگران را به حساب نریخته‌اند، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و معاونان حق برداشت حقوق ندارند.


اینطوری مشکلات مملکت والله حل می‌شود بالله حل می‌شود.

امور آبفا
آیا رواست چندین سال ساکن شهر باشی و آب شرب نداشته باشی؟ ما ساکن خیابان شهدای گمنام، کوچه دوم سمت راست هستیم و علی‌رغم داشتن تمامی مدارک ساختمان از جمله پروانه ساخت، سند تک‌برگ و...، از آب شرب محرومیم. اداره آب نی‌ریز می‌گوید در کوچه شبکه‌گذاری نداریم و شما باید هزینه‌ها را پرداخت کنید تا به شما انشعاب داده شود.


جوابیه قُل‌مراد:
بنده راهکار اجرایی مهمی برای حل مشکل دارم. شما را به جوابیه سؤال قبلی حواله می‌دهم.

شهرداری نی‌ریز - توزیع برق
اینجا بلوار میرزا کوچک‌خان است. بعد از گذشت سه هفته از تصادف، همچنان سیم برق پایه چراغ برق بیرون رها شده است. با اداره برق که تماس می‌گیریم، می‌گویند مسئولیتش با شهرداری است، شهرداری هم می‌گوید با اداره برق است. لطفاً تا اتفاق ناگواری رخ نداده پیگیری کنید.


جوابیه قُل‌مراد:
بهتر است تماس بگیرید و بگویید یک سارق را در حال بریدن همین سیم برق گرفته‌اید. صاحبش زود پیدا می‌شود.

بیمارستان شهدا
چرا برخی اوقات تعویض شیفت پزشک بخش اتفاقات بیمارستان این قدر طول می‌کشد؟ ما ساعت ۱۲ شب به بیمارستان رفتیم، گفتند تعویض شیفت است. اما یک ساعت و ربع منتظر پزشک بودیم که بیاید و بیمارمان را ویزیت کند. در این مدت بیماران بدحالی بودند و کودکانی که به علت مسمومیت حالت تهوع داشتند. فکر نمی‌کنید یک پزشک برای یک شهر با این جمعیت کم است؟


جوابیه قُل‌مراد:
مهم‌ترین نکته در جمله آخر نهفته است. اصولاً اگر ما و مسئولان ما فکر می‌کردند، وضعیت ما بهتر از اینی بود که هست.

مجتمع فرهنگی هنری کوثر نور 
مدتها است یک لاستیک فرسوده لودر در حیاط نه چندان خلوت آن مجتمع فرهنگی هنری جا خوش کرده است. علت چیست؟


جوابیه قُل‌مراد:
گذاشته‌اند آنجا که هر کس رفت باشگاه بدنسازی و ادعا کرد که قوی‌ترین مرد ایران است، بیاید این را بلند کند ادعایش بریزد زمین و برود پی کارش.

حوزه بانک ملی
چرا بانک ملی شعبه امام خمینی با این همه شلوغی فقط دو کارمند دارد؟ ما امروز صبح یک ساعت فقط برای تغییر رمز آن جا معطل شدیم. 


جوابیه قُل‌مراد:
با توجه به رواج بانکداری الکترونیک، شغل کارمندی بانک هم که روزگاری دبدبه و کبکبه‌ای داشت برای خودش در حال انقراض است. به خواست خدا، دیگر آن دورانی که می‌رفتی بانک و درخواست وام می‌دادی و به تو محل نمی‌گذاشتند در حال گذر است. با این سیستمهای کامپیوتری شبها در خانه درخواست وام می‌دهی و همانجا سیستم جواب منفی می‌دهد. اینجوری دیگر شخصیتت زیر سؤال نمی‌رود و دردت به دل خودت می‌ماند.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها