تعداد بازدید: ۱۰۷۶
کد خبر: ۷۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹ - 2020 24 February
سرمقاله
غلامرضا شعبانپور مدیر مسئول

خوشبختانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند برگزار شد. حضور آرام و خوب مردم در حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان در خور تحسین است. 


آنچه مهم است پذیرش ساز و کار انتخابات و پایان یافتن رقابتهاست. ماهیت رقابت همراه با هیجان، شور و احساسات است. الان زمان آن می‌باشد که هم نامزدها و هم مردم، کاندیدای منتخب را نامزد خود بدانند، تعصب را کنار نهند و در یک فرایند عقلانی در راستای اعتلا و پیشرفت حوزه انتخابیه و کشور گام نهند. تاکنون همه حق داشته‌اند در مورد نامزدها بررسی و کنکاش کنند، معیارها و شاخص‌های خود را در نظر بگیرند و بر پایه آن رأی دهند؛ اما این مرحله پایان یافته و کاندیدای منتتخب مشخص شده است. 


ضرورت دارد هم کاندیداها و هم مردم مجدداً در ذهن خود مرور کنند که قرار بوده یک نفر از حوزه انتخابیه راهی مجلس شود نه بیشتر. این ساز و کار هر انتخابی است که باید از قبل پذیرفته شده باشد. بنابراین بسیار ضروری است که بگو مگوها، طعنه‌زدن‌ها و به رخ‌کشیدن‌ها پایان یابد و همدلی، دوستی، همراهی، همکاری و یکپارچگی‌جایگزین‌شود. فراموش نکنید رقابت موقت اما رفاقت دائمی است. 


به عنوان کوچکترین شهروند کشور و حوزه انتخابیه به همه نامزدهای محترم و هواداران آنها خداقوت می‌گویم و موفقیت جناب آقای دکتر فرهاد طهماسبی به مجلس شورای اسلامی را به ایشان تبریک عرض می‌نمایم. از خداوند بزرگ برای ایشان آرزوی موفقیت در مسئولیت سنگین نمایندگی مجلس را دارم. 

شاد و سالم و موفق باشید 


غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
0
0
سلام. در متن غلت تایپی وجود دارد.
مدیر پایگاه سلام و وقت بخیر؛ اصلاح شد
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها