تعداد بازدید: ۱۷۵۴
کد خبر: ۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶ - 2020 22 February
درپی انتشار اخبار و شایعات در فضای مجازی درخصوص تعطیلی مدارس استان فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس بیانیه ای صادر کرد.
باسلام
در پي انتشار مطالبي در فضاي مجازي مبنی بر تعطیلی مدارس استان فارس و نگراني اوليا دانش آموزان از تسري ويروس كرونا در مدارس، توجه هم استانی های عزیز را به نكاتي جلب مي نمايد:
براساس دستورالعمل، در مواقعي كه عامل بيماري باعث غيرعادي شدن اوضاع شود مرجع موثق براي تصميم گيري در خصوص تعطيلي مدارس،  شورای تامین استان به ریاست استاندار محترم و عضویت دستگاههای مسوول از جمله دانشگاه علوم پزشكي است كه درصورت وجود مشکل و خطر ،مراتب سریعا" اطلاع رسانی خواهد شد.

ضمنا خاطر نشان میشود: بحمدلله در حال حاضر طبق اعلام دانشگاه علوم پزشكي استان مورد حادي گزارش نشده است كه مبناي تعطيلي مدارس قرار گيرد.

البته با توجه به درخواستها و نگرانيهاي اوليا دانش آموزان، اداره كل آموزش وپرورش فارس، اوضاع را به دقت زير نظر دارد و در صورت اعلام هرگونه خبر و اطلاعیه، سریعا" موارد از مبادی رسمی اطلاع رسانی از جمله :سایت رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به ادرس: http://fars.medu.ir و صداوسیمای استان و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی رسمی و روزنامه های استان  به اطلاع هم استاني هاي عزيز خواهد رسید.

درپایان از همه عزیزان درخواست میگردد ضمن خویشتن داری کامل از بازنشر شایعات و اخبار جعلی که با اهداف خاصی در فضای مجازی درحال انتشار است جلوگیری و از ایجاد بارروانی که موجبات نگرانی در جامعه میشود خودداری کنید.

پورتال اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش‌وپرورش فارس
http://fars.medu.ir
کانال اخبار آموزش‌وپرورش فارس در سروش
http://sapp.ir/fars.medu 
کانال رسمی آموزش‌وپرورش فارس در آپارات
https://www.aparat.com/farsmedu

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها