تعداد بازدید: ۱۷۱۶
کد خبر: ۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ - 2020 21 February
آیت‌ا... فقیه در جمع نماز گزاران جمعه:
امام جمعه نی‌ریز از مردم خواست تا با حضور حداکثری در انتخابات، در سرنوشت خود مشارکت کنند.
عابد نعمتی، نی‌ریزان فارس:
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 2 اسفند،  اظهار داشت: «قدر استقلال و آزادی خود را بدانید و در سرنوشت‌تان مشارکت کنید. آنهایی که تا به این ساعت رأی نداده‌اند، بروند شرکت کنند تا انتخابات خوبی داشته باشیم.»

ایشان افزود: «نتیجه هر چه شد، از شنبه باید همه با هم مهربان باشیم. هر چه رقابت بود تمام و یکی برنده و یکی بازنده می‌شود. هر کسی انتخاب شد منتخب همه است و دیگر بحثی نباید باشد.»

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: «سعی کنید اصلح را انتخاب کنید. دقت کنید فردای قیامت از انتخابتان سؤال می‌شود که انگیزه شما چه بوده است؟ باید در انتخابتان دقت کنید تا مشکلات کشور با یک مجلس قوی حل شود. به خاطر مشکلات موجود با صندوق قهر نکنید و در انتخابات مشارکت داشته باشید.»

عضو خبرگان رهبری به هفته تربیت اشاره کرد و عنوان داشت: «فرزندان‌تان را طوری تربیت کنید که اهل دین باشند. نسل جوان خیلی مهم است؛ آنها آینده‌سازان و مدیران آینده کشورند.»

آیت‌ا... فقیه به سالروز کودتای رضاخان در 99 سال پیش اشاره کرد و گفت: «سوم اسفند ماه روزی است که رضاخان کودتا کرد و سلسله قاجاریه را کنار زد و این همه معاصی را در کشور به راه انداخت. خدا او و خاندانش را نیامرزد که این همه به کشور لطمه زدند.»

ایشان با اشاره به وصیت شهید سلیمانی اظهار داشت: «سپهبد شهید سلیمانی در وصیتنامه‌اش تأکید کرد که هرچه می‌توانید به ولایت فقیه عمل کنید. هرچه داریم از ولایت است. اگر ولایت فقیه باشد، کشور صدمه نخواهد دید و تسلیم بیگانگان نخواهد شد.»
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها