تعداد بازدید: ۹۷۳
کد خبر: ۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 2020 21 February
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: متولدین دوم اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات دوم اسفند رای دهند.
سیداسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره آخرین آمادگی‌های این ستاد برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بعد از طی مراحل مختلف انتخابات از چند ماه گذشته، اکنون در آستانه برگزاری انتخابات هستیم.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: از ساعت هشت صبح امروز در ۵۵ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور همکاران ما در شعب مستقر خواهند بود و رأی‌گیری را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مورد طول زمان برگزاری انتخابات گفت: رای‌گیری از ساعت هشت صبح آغاز و بر اساس قانون، حداقل به مدت ۱۰ ساعت انتخابات جریان خواهد داشت. در صورت ضرورت ممکن است یک یا دو ساعت این زمان کم یا زیاد تمدید شود.

موسوی افزد: از همین رو یک مجموعه یک میلیون نفری در سراسر کشور آماده هستند تا کار اخذ رای از مردم را انجام داده و یک روز باشکوه را با حضور گسترده مردم رقم بزنند.

وی در مورد سن افرادی که واجد شرایط رای دادن هستند نیز عنوان کرد: متولدین دو اسفند ۱۳۸۰ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات پیش رو رای دهند. مجموع افراد واجد شرایط رای دادن برای انتخابات مجلس، ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار ۱۵۹ نفر خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: حدود سه میلیون نفر از افرادی که واجد رای دادن هستند، رای اولی بوده و برای اولین بار رای دادن را تجریه خواهند کرد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها