تعداد بازدید: ۱۶۴۳
کد خبر: ۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ - 2020 11 February
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز – سه شنبه - همزمان با سراسر کشور در نی ریز برگزار شد.
بیتا فسایی، هورگان: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح از محل مسجد ولی‌عصر آغاز شد و تا مصلای بزرگ نماز جمعه ادامه داشت.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی نظیر:  الله‌اکبر- لااله‌الا‌ا...- مرگ بر آمریکا- مرگ بر اسرائیل- مرگ بر آل سعود خائن -خون حسین در رگ ما جاریه ایران همه قاسم سلیمانیه - ترامپ دیوانه را دیوانه تر می کنیم، کاخ سیاه او را زیر و زبر می کنیم  - بهمن ماه بهمن ماه تجلی وحدت است - جدایی و تفرقه آفت این نهضت است - نماد عزت ما قاسم سلیمانیه آرش و رستم ما قاسم سلیمانیه - خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است -یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد - ۲۲ بهمن پنجاه و هفت پشت ستمگران عالم شکست - ۲۲ بهمن بود یوم الله با رهبری حضرت روح الله -۲۲ بهمن امسال ما سال شکست قطعی آمریکا - ۲۲ بهمن امسال ما شد سند رسوایی آمریکا -۲۲ بهمن نماد دین است عامل اتحاد مسلمین است - ترامپ و پمپئو جنایتکارند،حامی اسرائیل غارتگرند - ما ذو الفقار حیدریم فدائیان رهبریم ، لزوم دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را یادآور شدند.

در پایان و پس از حضور مردم در مصلای نماز جمعه،  قطعنامه راهپیمایی خوانده شد.

امام جمعه نی‌ریز در این مراسم گفت : « ملت ایران باید هشیار باشند. جوانان عزیز ما ،قاسم سلیمانی شوند وبا دشمنان اسلام بجنگند.آمریکای جنایتکار، اروپا، انگلیس باید بدانند که ملت ایران،عراق،سوریه،بحرین در برابر  دشمنان خواهند ایستاد. پناه ما خداست.خالق این جهان. ما با داشتن این پشتوانه از هیچکس ترسی نداریم .»

ایشان با اشاره به ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد:  «امروز چهلم سردار سپهد قاسم سلیمانی است. ملت ایران هم عزادار است و هم شادمان که چنین سردارهایی دارد. ترامپ با این اشتباهی که از اون سر زد خودش را بدبخت کرد. خیال کرد قاسم سلیمانی یک نفر است اما سلیمانی همان ملت ایران است.»

آیت‌ا... فقیه در جایی دیگر عنوان داشت: « وظیفه دولتمردان است که خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بیان کنند. با همه تحریم و فشارها بازهم ایران اسلامی درخشیده است و به فرمان مقام معظم رهبری مشکلات اقتصادی کشور هم باید حل شود و تولید رونق یابد.»

گفتنی است در دیگر بخشهای شهرستان نیز مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد.









برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرک وزیره 

علی اکبر رحیمی: مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرک وزیره نیز با حضور گسترده مردم ولایت مدار این شهرک برگزار شد.

مردم پس از راهپیمایی در بلوار شهدای این شهرک با حضور در مسجد ابوالفضل با خواندن قران و فاتحه یاد وخاطروایین چهلمین روز  شهید سپهبد  حاج قاسم سلیمانی ودیگر شهیدان همراه ایشان در حادثه تروریستی امریکای جنایتکار  را گرامی داشتند.





حضور پرشور مردم مشکان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن




 


محمدرضا هدایتی: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن مسابقه رنگ آمیزی در کتابخانه عمومی مشکان برگزار شد.


اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی بر فراز جهسک

محمدرضا هدایتی: ۲۲ بهمن امسال طبق روال سال های قبل، ظهر امروز ۲۲ بهمن، پرچم مقدس کشورمان بر فراز کوه جهسک به اهتزاز درآمد.


نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها