تعداد بازدید: ۱۲۰۹
کد خبر: ۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴ - 2020 10 February
سرمقاله
غلامرضا شعبانپور مدیر مسئول

تبلیغات علنی نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه همین هفته ۲۴ بهمن آغاز می‌شود به همین لحاظ ذکر چند نکته را ضروری می‌دانم:


١- هفته‌نامه نی‌ریزان فارس در چند نوبت به همه نامزدهای حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان با ارسال پیامک و تماس تلفنی اعلام نموده آمادگی درج تبلیغات آنها را در هفته‌نامه، سایت هورگان، اینستاگرام  نی‌‌ریزان فارس، اینستاگرام هورگان، کانال نی‌ریزان فارس و ‌کانال هورگان دارد که با چند نفر مذاکراتی داشته‌اند و در صورتی که به موقع مطالبشان را در اختیار هفته‌نامه قرار دهند و هزینه مربوط را بپردازند در چارچوب قانون اقدام می‌شود.


٢- درج تبلیغات نامزدها به هیچ وجه  موضع هفته‌نامه نی‌ریزان فارس نیست بلکه صرفاً با دریافت هزینه از نامزدها، مانند سایر آگهی‌های تبلیغاتی، این کار انجام می‌شود.


٣- موضع ما حمایت از کاندیدای وحدت است؛ لذا از هر نامزدی که به عنوان کاندیدای وحدت توسط علمای شهرستان نی‌ریز و در رأس حضرت آیت‌ا... فقیه اعلام شود، حمایت خواهیم کرد.


٤- راهبرد وحدت رمز موفقیت شهرستان نی‌ریز و حوزه انتخابیه است، بنابراین انتظار می‌رود همه دلسوزان ضمن حضور و مشارکت در انتخابات کاندیدای وحدت را حمایت نمایند. 

شاد و سالم و موفق باشیم


غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
همسایه
Spain
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
سلام بر مدیر مسئول نی ریزان فارس بنده چند عدد رفیق فابریک در شهر استهبان دارم می تونیم با آن ها در مورد کاندیدای وحدت به توافق برسیم، تا فرد لایقمندی را که مورد تایید مردم و هم مورد تایید بزرگان نی ریز و استهبان است به عنوان کاندیدای وحدت دو شهرستان انتخاب شود. به امید موفقیت و رونق تولید
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها