تعداد بازدید: ۱۱۴۳
کد خبر: ۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ - 2020 09 February
آیت‌ا... فقیه در جمع نماز گزاران جمعه:
امام جمعه نی‌ریز بر حضور حداکثری پای صندوقهای رأی تأکید کرد و گفت: «اصلح را انتخاب کنید.»
عابد نعمتی، هورگان:
آیت‌ا... سیدمحمد فقیه در خطبه‌های نماز جمعه 18 بهمن، هر رأی را تیری به قلب دشمن خواند و اظهار داشت: «درست است که شما گلایه دارید، عده‌ای از مسئولان کوتاهی کرده‌اند و گرانی و تورم وجود دارد؛ ولی اینها را بگذارید کنار. وقتی می‌بینید دشمنان تأکید می‌کنند پای صندوق‌های رأی نروید، باید بروید و به حرف آنها گوش ندهید. قدرت حضور شما از موشک‌ها هم بالاتر است و هر رأی شما تیری است به قلب دشمن.»

ایشان اضافه کرد: «بعد از حضور، مسئله حسن انتخاب مهم است. هر کسی را که شایسته است انتخاب کنید. همه خوبند؛ ولی آن کسی را که اصلح است و بهتر می‌تواند خدمتگزاری کند انتخاب کنید تا افراد شایسته وارد مجلس شوند و به دنبال آن دولت قوی تشکیل شود و کشور قوی گردد.»
خطیب جمعه نی‌ریز عنوان داشت: «مجلس قوی دولت قوی تشکیل می‌دهد؛ نه آنها که در برابر دشمن جرأت حرف زدن ندارند. امام(ره) فرمود: نماینده مجلس باید مثل مدرس باشد؛ شجاع، نترس، پاک، باتقوا و انقلابی. نماینده‌ای که می‌ترسد از آمریکایی‌ها حرف بزند، به درد نمی‌خورد.»

عضو خبرگان رهبری 196 آفت و 30 گناه کبیره را مربوط به زبان دانست و عنوان داشت: «سعی کنید زبان شما به حق باشد. در هفته انتخابات سعی کنید ترور شخصیت نکنید، آبروی هم را حفظ کنید. محاسن یکدیگر را بگویید؛ نه معایب. احترام یکدیگر را نگه دارید.»

آیت‌ا... فقیه به مشکلات خانه‌های حاشیه شهر نی‌ریز اشاره کرد و گفت: «جاهایی در حاشیه شهر است که اهالی آن می‌گویند نمی‌دانیم جزو شهر هستیم یا روستا. مسئولان باید بروند و مشکلات آنها از جمله آب، برق، گاز و... را برررسی کنند.

ایشان در پایان، حضور پرشمار مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرنوشت‌ساز دانست.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها