تعداد بازدید: ۹۶۶
کد خبر: ۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ - 2020 04 February
جلسه ساماندهی و نظارت بر فعالیت تبلیغاتی انتخابات مجلس و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری با حضور مسئولان شهرستانی، فعالان حوزه طراحی و چاپ و اصحاب رسانه برگزار شد.
هادی صمیمی‌پور، هورگان: جلسه ساماندهی و نظارت بر فعالیت تبلیغاتی انتخابات مجلس و انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری  با حضور مسئولان شهرستانی، فعالان حوزه طراحی و چاپ و  اصحاب رسانه 15 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان نی‌ریز  برگزار شد.

این جلسه با مدیریت معاون فرمانداری برگزار و به تبلیغات مجاز و غیر مجاز تبلیغاتی اشاره شد.

مراد هدایت در این رابطه گفت: مرحله پایانی تأیید صلاحیت‌ها و رسیدگی به اعتراضات کاندیداها تا 22 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی ضمن تأکید بر اینکه قوانین برای همه لازم الاجراست افزود: نحوه  تبلیغات،  نحوه چاپ پوستر، نحوه چاپ آگهی در فضای مجازی و... به صراحت در قانون مطرح شده است، لذا هر یک  از چاپخانه‌ها و رسانه‌ها در صورتی که خلاف قوانین عمل کند، یقیناً باید پاسخگوی مراجع قانونی باشند. 

هدایت در ادامه با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات، نقش رسانه‌های مجازی و چاپی را در این هدف، بسیار مهم برشمرد و گفت: کاندیداها از همه طیف‌های مختلف فکری و سیاسی از طرف شورای نگهبان مورد تأیید قرار گرفته‌اند و هر کسی با هر سلیقه‌ای در انتخاب خود آزاد است. 

هیچ یک از سازمان‌های دولتی و دستگاه‌های وابسته به دولت و هر مجموعه‌ای که به هر نحوی از بودجه دولتی استفاده می‌کند بر اساس قانون نمی‌تواند از کاندیدای خاصی حمایت کند.

در پایان نماینده اداره اطلاعات شهرستان نی‌ریز گفت: حضور مردم در انتخابات تضمینی برای نظام است و نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلب مشارکت حداکثری مردم مهم است و می‌تواند کمک حال نظام باشد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها